Titel
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Titel
Hii,
Ik zie veel forums voorbij gaan die een bepaalde lay-out hebben. Namelijk deze:
Ik zie veel forums voorbij gaan die een bepaalde lay-out hebben. Namelijk deze:
- Spoiler:
Nibsy- Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 18-09-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Titel
Het is een skin van hitskin
Namelijk : http://en.hitskin.com/search-a-skin/safe-sound-[completo]/203686
Namelijk : http://en.hitskin.com/search-a-skin/safe-sound-[completo]/203686
Gast- Gast
Wat ik gedaan heb met mijn forum is bij het gedeelte waar je de naam in vult van je Categorie dit plaatsen:
- Code:
<br> NAAM CATEGORIE <br>
Laatst aangepast door Blackraven op zo 13 jul 2014 - 16:37; in totaal 1 keer bewerkt
Blackraven- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 10-04-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
- Code:
<br></br>
- Code:
<br>
- Code:
<br/>
Wat je zou kunnen gebruiken is de volgende CSS-code (voor PhpBB2) :
- Code:
.secondarytitle{
padding: 10px 0;
}
Dat geeft wat ruimte aan de boven- en onderkant van de tekst. Ik weet niet precies of dat is wat je bedoelde, though? :3
Lone Wanderer- Actief Forumlid
-
Registratie : 26-07-13
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: