Forumnaam veranderen
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Forumnaam veranderen
Ik heb een vraagje ik wil van mijn forum wat ik al jaren gebruikt hebt.
De naam veranderen dus ook in de brower .
Met andere worden ik behoudt (oude) het gehele Forum maar wil deze met alles erop en eraan een andere forumnaam geven.
Wie o wie weet dit alvast bedankt
De naam veranderen dus ook in de brower .
Met andere worden ik behoudt (oude) het gehele Forum maar wil deze met alles erop en eraan een andere forumnaam geven.
Wie o wie weet dit alvast bedankt
Re: Forumnaam veranderen
De naam van je forum kan je aanpassen in het beheerderspaneel onder configuratie.
[beheerderspaneel][pijl]Algemeen[pijl]Forum[pijl]Configuratie[/beheerderspaneel]
Voor de url van je forum aan te passen moet je zorgen dat je via het oprichtersaccount naar het beheerderspaneel gaat en dan is dit ook zichtbaar.
[beheerderspaneel][pijl]Algemeen[pijl]Forum[pijl]Forumadres[/beheerderspaneel]
[beheerderspaneel][pijl]Algemeen[pijl]Forum[pijl]Configuratie[/beheerderspaneel]
Voor de url van je forum aan te passen moet je zorgen dat je via het oprichtersaccount naar het beheerderspaneel gaat en dan is dit ook zichtbaar.
[beheerderspaneel][pijl]Algemeen[pijl]Forum[pijl]Forumadres[/beheerderspaneel]
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hallo alvast super bedankt zover werkt het .
Maar een ding nog niet maar dat kan zijn denk ik dat de server dat nog op moet pakken.
Waar de Forum favicon staat net bover de browser adres daar geeft hij de oude naam nog aan. Moet ik even afwachten?
Maar een ding nog niet maar dat kan zijn denk ik dat de server dat nog op moet pakken.
Waar de Forum favicon staat net bover de browser adres daar geeft hij de oude naam nog aan. Moet ik even afwachten?
Nee, dat moet je ergens anders veranderen. Ik heb me er vroeger ook rot naar gezocht.
Als je op de begin pagina van het beheerderspaneel bent (dus de beheerdersindex) zie je die vier bordjes staan over 'hoe verbeter je het bezoekersbeheer'. Klik op bordje nummer 2. Daar pas je de 'titel van de bladzijde van ontvangst' aan
Als je op de begin pagina van het beheerderspaneel bent (dus de beheerdersindex) zie je die vier bordjes staan over 'hoe verbeter je het bezoekersbeheer'. Klik op bordje nummer 2. Daar pas je de 'titel van de bladzijde van ontvangst' aan
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Forumnaam veranderen
» Hoe duur domeinnaam?
» Forumnaam
» Forumnaam verwijderen
» Nieuwe forumnaam, heel leuk allemaal...
» Hoe duur domeinnaam?
» Forumnaam
» Forumnaam verwijderen
» Nieuwe forumnaam, heel leuk allemaal...
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: