Serigala
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Serigala
Naam van je forum: Serigala
Forum adres: http://serigala.actieforum.com/
Wat wil je laten beoordelen (Niet bewerken): Alles
Jouw gebruikersnaam op je forum: Kearn
Link naar je laatste aanvraag indien je deze hebt: -
Forum adres: http://serigala.actieforum.com/
Wat wil je laten beoordelen (Niet bewerken): Alles
Jouw gebruikersnaam op je forum: Kearn
Link naar je laatste aanvraag indien je deze hebt: -
Kiekie- Forumlid
-
Leeftijd : 28
Registratie : 02-04-14
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Re: Serigala
Zou je me per PM accountgegevens van een gastaccount kunnen sturen? Dan kan ik alle functies goed bekijken (:
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Wegens sluiting van de site is deze aanvraag niet meer relevant.
Mijn welgemeende excuses dat ik deze aanvraag niet eerder heb uitgevoerd, ik ben er gewoon niet aan toegekomen.
Mijn welgemeende excuses dat ik deze aanvraag niet eerder heb uitgevoerd, ik ben er gewoon niet aan toegekomen.
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
http://serigala.actieforum.com/forum forum werkt nog wel.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
-
Ow oke jammer.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: