Auteursrechten Schending
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Auteursrechten Schending
Godmother schreef:Ik wilde jullie dit even laten weten.
de beheerder van een brandweer forum is aangeklaagd en veroordeeld voor auteursrechten schending.
Omdat er leden op zijn forum zaten die foto´s op zijn website geplaatst hebben en vervolgens geen toestemming meer gegeven hebben om die foto´s erop te hebben staan, en de beheerder is te laat geweest met opschonen van zijn forum, en die leden/fotografen zijn omdat ze op geld belust waren naar de rechter gestapt en in hun gelijk gesteld.http://www.hetbrandweerforum.nl/index.php/topic,46968.0.html.
Misschien kunnen wij ook wel naar de rechter omdat jij Gemma (achternaam laat ik achterwege en ook een account hier heeft op deze naam) alias Godmother
pspcrea's jat van andere en daar je hond Gijs inzet en doet alsof het JOUW werk is!
Ik wil bij deze een klacht indienen tegen deze vrouw, of in ieders geval wil ik weten waar dit kan want ik en vele andere hobby-ers worden een beetje laaiend van de werkwijze van deze achterbakse vrouw!
geeft nergens geen sjoege of reacties maar gaat wel stiekem door met jatten!!!
http://pspwithfriends.actieforum.com/
Mijn forum logo
Heeft zij gejat en dr hond erin gezet:
Wij worden een beetje radeloos hiervan!!!!
Wie kan ons helpen deze vrouw te stoppen???
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Auteursrechten Schending
O, ik moet zeggen dat ik dit erg naar vind om te horen. Nu ben ik zelf slechts Helper op dit forum, ik moet even op de reactie van de Admins wachten. Die zullen dit waarschijnlijk bij de hogere machten van Actieforum aangeven of eerst zelf contact zoeken met Godmother met de vermaning haar activiteiten te stoppen.
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Auteursrechten Schending
Ik heb zojuist dit topic afgesplitst, het andere topic die sluit ik aangezien dat forum niks met ActieForum te maken heeft.
Zou je mij via de PM bewijzen kunnen sturen wat aan toont dat dit jouw werk is? En ook graag de URL van het betreffende forum alsjeblieft.
Zou je mij via de PM bewijzen kunnen sturen wat aan toont dat dit jouw werk is? En ook graag de URL van het betreffende forum alsjeblieft.
Via de PM word dit verder afgehandeld! => Gesloten |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» ©opyright schending(?)
» Actieforum Auteursrechten
» Misschien hebben jullie hier iets aan (auteursrechten)
» Actieforum Auteursrechten
» Misschien hebben jullie hier iets aan (auteursrechten)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: