"Je laatste bezoek" etc. verweideren.
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
"Je laatste bezoek" etc. verweideren.
Ik ben hier nu al een tijdje naar op zoek, maar tot op heden heb ik het antwoord helaas nog niet gevonden.
ik irriteer me enorm aan de inhoud van het rood omrande in bovenstaande foto, maar krijg dit maar niet weg! Ik heb gezien dat het mogelijk is om het te verwijderen, maar hoe? Is er iemand die me hier mee kan helpen?
Alvast bedankt!
ik irriteer me enorm aan de inhoud van het rood omrande in bovenstaande foto, maar krijg dit maar niet weg! Ik heb gezien dat het mogelijk is om het te verwijderen, maar hoe? Is er iemand die me hier mee kan helpen?
Alvast bedankt!
Laatst aangepast door Sairen op vr 27 jun 2014 - 17:47; in totaal 1 keer bewerkt
Re: "Je laatste bezoek" etc. verweideren.
Ga naar je Display -> Templates -> Algemeen -> Index_box
Daar verwijder je het volgende stukje code (waarschijnlijk staat het op regel 5 t/m 7):
En ook dit stukje code moet je verwijderen (rond regel 12 t/m 18):
Dan zijn de twee dingen die je aangaf als het goed is helemaal weg. Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat het lukt
(En niet vergeten je template te valideren door op het groene plusje te klikken, natuurlijk!)
Daar verwijder je het volgende stukje code (waarschijnlijk staat het op regel 5 t/m 7):
- Code:
<span class="gensmall">{LAST_VISIT_DATE}<br />
{CURRENT_TIME}<br />
</span>
En ook dit stukje code moet je verwijderen (rond regel 12 t/m 18):
- Code:
<td class="gensmall" align="right" valign="bottom">
<!-- BEGIN switch_user_logged_in -->
<a class="gensmall" href="{U_SEARCH_NEW}">{L_SEARCH_NEW}</a><br />
<a class="gensmall" href="{U_SEARCH_SELF}">{L_SEARCH_SELF}</a><br />
<!-- END switch_user_logged_in -->
<a class="gensmall" href="{U_SEARCH_UNANSWERED}">{L_SEARCH_UNANSWERED}</a>
</td>
Dan zijn de twee dingen die je aangaf als het goed is helemaal weg. Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat het lukt
(En niet vergeten je template te valideren door op het groene plusje te klikken, natuurlijk!)
Lone Wanderer- Actief Forumlid
-
Registratie : 26-07-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja, helemaal gelukt. Bedankt!
Echter valt nu hetgeen onder het rood omrande in het plaatje me erg op (All The Days)
Weet je heel misschien ook hoe je deze wegwerkt?
Echter valt nu hetgeen onder het rood omrande in het plaatje me erg op (All The Days)
Als uw aanvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost te markeren! Hoe doe ik dit? Klik hier |
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Sairen schreef:Ja, helemaal gelukt. Bedankt!
Ja hoor, daarvoor moet je weer een stukje code weghalen dat in de index_box template staat. Zoek naar dit stukje code en haal het weg:
- Code:
<td valign="bottom">
<!-- BEGIN switch_user_logged_in -->
<!-- END switch_user_logged_in -->
<div class="nav"><a class="nav" href="{U_INDEX}">{L_INDEX}</a>{NAV_CAT_DESC}</div>
</td>
Lone Wanderer- Actief Forumlid
-
Registratie : 26-07-13
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Sorry voor de late reactie, maar het is helemaal gelukt! Bedankt!
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Je laatste bezoek was script
» Berichten sinds laatste bezoek
» Berichten sinds laatste bezoek bekijken
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: