[opgelost]op dit forum een beheerders wachtwoord geven
Pagina 1 van 1• Deel
[opgelost]op dit forum een beheerders wachtwoord geven
wat moet ik hier nu mee ?
ik kreeg een pm van jari waarin me ook nog het behherders ww en gebruikersnaam word gevraagd van me forum
dat was niet de bedoeling neem ik aan ?
op ondersteuning secties word dat toch nooit gevraagd ?
het was niet eens nodig omdat jullie een database hadden oid
graag betere uitleg
edit,
en nu omdat ik me wachtwoord niet wil geven word me aanvraag gesloten ?
okey ... ik vind het heel erg !
sorry hoor
ik kreeg een pm van jari waarin me ook nog het behherders ww en gebruikersnaam word gevraagd van me forum
dat was niet de bedoeling neem ik aan ?
op ondersteuning secties word dat toch nooit gevraagd ?
het was niet eens nodig omdat jullie een database hadden oid
graag betere uitleg
edit,
en nu omdat ik me wachtwoord niet wil geven word me aanvraag gesloten ?
okey ... ik vind het heel erg !
sorry hoor
Laatst aangepast door gierigegoudzoeker op ma 28 apr 2014 - 11:41; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Niet dubbelposten a.u.b!)
Gast- Gast
Re: [opgelost]op dit forum een beheerders wachtwoord geven
Ik geef Jari hier gelijk in dat het topic gesloten is, ik weet niet wat er via de PM besproken is dat hoef ik niet te weten maar je bent vrij om onze hulp te weigeren maar je hebt wel een aanvraag in het Service deel geplaatst en als je dit niet meer wilt dan sluiten we het topic, voor het Service gedeelte hebben wij een account nodig om onze werkzaamheden uit te voeren wij zullen niet met het forum bemoeien alleen wat ons gevraagd word doormiddel van de aanvraag die je indiend.
Lees dit topic eventjes goed door, heb een stukje bijgevoegd ter verduidelijking.
Verder hebben wij geen gebruikersnaam en wachtwoord nodig, wij kunnen niet op andere forums meekijken dit recht hebben alleen Pro Admins van ForumActif.
Lees dit topic eventjes goed door, heb een stukje bijgevoegd ter verduidelijking.
Verder hebben wij geen gebruikersnaam en wachtwoord nodig, wij kunnen niet op andere forums meekijken dit recht hebben alleen Pro Admins van ForumActif.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Gast- Gast
Re: [opgelost]op dit forum een beheerders wachtwoord geven
Verplaatst naar prullenbak |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» [opgelost]Achtergrond geven aan forum-balk(?)
» Moet wachtwoord hebben van iemand die ik rang wil geven!! WAAROM.
» [opgelost]wachtwoord Admin vergeten
» Sorry, alleen beheerders kunnen berichten verwijderen in dit forum.
» Wachtwoord op een forum.
» Moet wachtwoord hebben van iemand die ik rang wil geven!! WAAROM.
» [opgelost]wachtwoord Admin vergeten
» Sorry, alleen beheerders kunnen berichten verwijderen in dit forum.
» Wachtwoord op een forum.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: