Kan geen nieuw wachtwoord toegestuurd krijgen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Kan geen nieuw wachtwoord toegestuurd krijgen
Ik ben dus bezig met een nieuw forum, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten. Ik heb hem opnieuw aangevraagd, maar dat lukt niet, aangezien ik ben vergeten de knop uit te schakelen die dat verhindert.
In mijn mail vind ik mijn wachtwoord ook niet terug, en ik heb alle wachtwoorden die ik weet ingetoetst. Ik weet echt niet wat ik moet doen, aangezien dit echt een stom is.
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
In mijn mail vind ik mijn wachtwoord ook niet terug, en ik heb alle wachtwoorden die ik weet ingetoetst. Ik weet echt niet wat ik moet doen, aangezien dit echt een stom is.
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Re: Kan geen nieuw wachtwoord toegestuurd krijgen
Hmm, dan moet je op een Forum staff wachten die een nieuw wachtwoord voor je kan regelen. Want het is niet echt mogelijk, ik dacht zelf Forum gereedschap maar daar staat
Ik ben mijn wachtwoord vergeten niet.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten niet.
Re: Kan geen nieuw wachtwoord toegestuurd krijgen
Dit is inmiddels opgelost!
Verplaatst naar prullenbak |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» email krijgen bij nieuw onderwerp of bericht
» Nieuw forum, krijg geen activatiemail
» Je hebt geen nieuwe berichten (1) (dus wel 1 nieuw bericht)
» Wachtwoord Admin opvragen - geen andere admin / toegang
» nieuw nieuw nieuw download forum voor muziek en films en nog zo veel meer
» Nieuw forum, krijg geen activatiemail
» Je hebt geen nieuwe berichten (1) (dus wel 1 nieuw bericht)
» Wachtwoord Admin opvragen - geen andere admin / toegang
» nieuw nieuw nieuw download forum voor muziek en films en nog zo veel meer
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: