fout in FAQ
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
fout in FAQ
hallo
me forum was eerst phpbb2 en nu is nu veranderd naar invision
alleen staat dit nog onder in het FAQ
phpBB 2-gerelateerde zaken
Wie heeft deze software geschreven?
Waarom is een bepaalde functie niet beschikbaar?
Met wie kan ik contact opnemen over misbruik en/of juridische zaken in verband met dit forum?
hoe kan ik dit veranderen naar invision ?
hoor het graag
groetjes joey
me forum was eerst phpbb2 en nu is nu veranderd naar invision
alleen staat dit nog onder in het FAQ
phpBB 2-gerelateerde zaken
Wie heeft deze software geschreven?
Waarom is een bepaalde functie niet beschikbaar?
Met wie kan ik contact opnemen over misbruik en/of juridische zaken in verband met dit forum?
hoe kan ik dit veranderen naar invision ?
hoor het graag
groetjes joey
Laatst aangepast door gierigegoudzoeker op do 17 apr 2014 - 10:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: fout in FAQ
nou oke!
dan laat ik het maar als opgelost markeren ..???
wacht nog wel 1 dag maarja ?
dan laat ik het maar als opgelost markeren ..???
wacht nog wel 1 dag maarja ?
Gast- Gast
Excuses dat hier niemand op gereageerd heeft. Persoonlijk zou ik het niet weten.. Nam aan dat zulke dingen automatisch aangepast werden.
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
aah dat begrijp ik is idd ook wel een lastige vraag
maar als niemand een oplossing weet dan heeft dit topic ook geen zin
maar als niemand een oplossing weet dan heeft dit topic ook geen zin
Gast- Gast
Je zou even kunnen kijken in de templates of je het ergens daarin kan vinden, anders moet ik zodra ik wat tijd heb even moeten zoeken naar een oplossing hiervoor.
Naar mijn weten zou dit gewoon mee aangepast moeten worden dus ik vind het raar, umm plaats anders even een service verzoek in het Service gedeelte dan kan Jari hiernaar kijken of hij hier iets voor kan vinden?
Naar mijn weten zou dit gewoon mee aangepast moeten worden dus ik vind het raar, umm plaats anders even een service verzoek in het Service gedeelte dan kan Jari hiernaar kijken of hij hier iets voor kan vinden?
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: