Playlist
2 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Playlist
Hallo,
Ik ben pas begonnen aan mijn 2e forum, genaamd www.acreon.actieforum.com.
Net als in mijn andere forum wil ik ook op Acreon een playlist hebben, bovenin.
Na een Skin te hebben gezocht en een main logo te hebben ingesteld etc. wilde ik de widget van mijn playlist toevoegen.
Op het andere forum doet hij het gewoon, maar zodra ik hem op Acreon instel na op 'verzenden' te hebben geklikt verdwijnt alles op het forum zoals je misschien wel kan zien.
Slechts voor een seconde is alles zichtbaar, maar dan verdwijnt het en zie je alleen de achtergrond.
Wel kan ik de Widget weer uit de Column halen, dan is alles weer zichtbaar, maar heb ik alsnog geen playlist.
Ik gebruik scmplayer.net.
Iemand die me helpen kan? Evt. kan ik degene wel Moderator maken.
Mvg.
Ik ben pas begonnen aan mijn 2e forum, genaamd www.acreon.actieforum.com.
Net als in mijn andere forum wil ik ook op Acreon een playlist hebben, bovenin.
Na een Skin te hebben gezocht en een main logo te hebben ingesteld etc. wilde ik de widget van mijn playlist toevoegen.
Op het andere forum doet hij het gewoon, maar zodra ik hem op Acreon instel na op 'verzenden' te hebben geklikt verdwijnt alles op het forum zoals je misschien wel kan zien.
Slechts voor een seconde is alles zichtbaar, maar dan verdwijnt het en zie je alleen de achtergrond.
Wel kan ik de Widget weer uit de Column halen, dan is alles weer zichtbaar, maar heb ik alsnog geen playlist.
Ik gebruik scmplayer.net.
Iemand die me helpen kan? Evt. kan ik degene wel Moderator maken.
Mvg.
Re: Playlist
Ik had 'm toen niet in forum widgets staan en denk dat ik de mijne toen ooit in het volgende stukje had geplaatst. Misschien moet je dat even proberen, tenminste als je dat nog niet gedaan hebt ^^.
Beheerderspaneel Display Indexpagina Algemeen Bericht op de indexpagina |
Gast- Gast
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.. :p
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=1sy3nl&s=8#.Uzfhj_RdV8E
Zo ziet her er bij mij uit, hetzelfde als bij mijn andere forum waar het wel gewoon werkt.
Als het kan laat ik er liever iemand naar kijken door hem/haar Moderator te maken, of me instructies kan geven wat ik aan zou moeten passen om het forum weer normaal te krijgen.
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=1sy3nl&s=8#.Uzfhj_RdV8E
Zo ziet her er bij mij uit, hetzelfde als bij mijn andere forum waar het wel gewoon werkt.
Als het kan laat ik er liever iemand naar kijken door hem/haar Moderator te maken, of me instructies kan geven wat ik aan zou moeten passen om het forum weer normaal te krijgen.
Wat ik bedoel is de code die je gebruikt hebt voor de SCM Player, in het stukje "TEXT HERE C:" te plaatsen, zoals je ziet op de afbeelding in de spoiler.
- Spoiler:
Gast- Gast
Net zoals bij mij eerst [heb de link er uiteindelijk maar geplaatst] doet je spoiler het niet.. :p Maar volgens mij snap je het niet helemaal.. Daar waar jij ''TEXT HERE C:'' hebt staan is voor een stukje text op de Index.. Ik wil het als een Widget hebben, door het bij ''Modules'' - ''Forum widgets beheer'' in te stellen, en jij laat iets heel anders zien.
Als uw aanvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost te markeren! Hoe doe ik dit? Klik hier |
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: