Widgets in zijpaneel
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Widgets in zijpaneel
Ja, daar ben ik weer. (Het spijt me dat ik jullie zo vaak lastigval)
Ik heb dus op mijn forum zo'n zijpaneel. En daar wilde ik dan graag een word counter widget en een Switch accounts widget in hebben. Alleen als ik een van de twee er in plaats is opeens dat hele zijpaneel niet zichtbaar. Helemaal niks.
Is het mogelijk om zo'n van die widgets in een zijpaneel te zetten?
Hij verwijderd zichzelf nu ook al als ik dit er in zet;
Ik heb dus op mijn forum zo'n zijpaneel. En daar wilde ik dan graag een word counter widget en een Switch accounts widget in hebben. Alleen als ik een van de twee er in plaats is opeens dat hele zijpaneel niet zichtbaar. Helemaal niks.
Is het mogelijk om zo'n van die widgets in een zijpaneel te zetten?
Hij verwijderd zichzelf nu ook al als ik dit er in zet;
- Code:
<center> <span style="font-size: 16px;"><b>U</b>pdates</span></center>
<span style="font-size: 11px;">Tekst tekst tekst tekst </span>
<br><center> <div style="width: 208px; height: 1px; border: 1px ridge #000; padding: 0px;"></div> </center><br>
Laatst aangepast door Isaatje op zo 19 jan 2014 - 13:43; in totaal 1 keer bewerkt
Isaatje- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 18-08-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Widgets in zijpaneel
Ik denk dat je gewoon letterlijk de codes die in het tutorial gedeelte hebt gekopieerd. Hier is opzich nieks mis mee maar in dit geval gebruik je ze in een ander javascript waardoor er soms problemen zijn met de keuze tussen een ' en een ". Overal in je zijpaneel moet je een " gebruiken in plaats van een '. Als je een ' gebruikt sluit je eigenlijk je zijpaneel maar dit is dan nog niet volledig waardoor het niet zichtbaar is.
Je kan het dus eens proberen of het met deze codes werkt.
Word counter:
Switch accounts:
Je kan het dus eens proberen of het met deze codes werkt.
Word counter:
- Code:
<textarea id="textArea"></textarea><div>Word Length: <span id="textLength">0</span></div>
<script type="text/javascript">
jQuery("#textArea").keyup(function () {
document.getElementById("textLength").innerHTML = document.getElementById("textArea").value.split(" ").length;
});
</script>
Switch accounts:
- Code:
<script type="text/javascript">
function switch_accounts() {
jQuery.get(document.getElementById("logout").href, function() {
jQuery.post("/login", "login=1&username="+document.getElementById("switch_uname").value+"&password="+document.getElementById("switch_pass").value, function () {
window.location.reload();
});
});
}
</script>Switch Accounts
<hr /><input id="switch_uname" type="text" /><br /><input id="switch_pass" type="password" /><br /><input type="button" value="Switch Accounts" onclick="switch_accounts();" />
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Bedankt, het werk!
Alleen de tekst die ik er ook in heb gezet doet een beetje raar. Hoe kan het verholpen worden dat er wel een spatie na een punt of coma komt? Dat gebeurd nu namelijk niet, terwijl het toch echt zo is geschreven.
Alleen de tekst die ik er ook in heb gezet doet een beetje raar. Hoe kan het verholpen worden dat er wel een spatie na een punt of coma komt? Dat gebeurd nu namelijk niet, terwijl het toch echt zo is geschreven.
Isaatje- Nieuw Forumlid
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Probeer eens door die spatie te vervangen door: & nbsp; (wel zonder de spatie).
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Isaatje- Nieuw Forumlid
-
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Zijpaneel
» Zijpaneel verdwijnt
» Zijpaneel werkt niet?
» Zijpaneel Slider soepeler uitschuiven
» Widgets plaatsen.
» Zijpaneel verdwijnt
» Zijpaneel werkt niet?
» Zijpaneel Slider soepeler uitschuiven
» Widgets plaatsen.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: