Veranderende AVA
Pagina 1 van 1• Deel
Veranderende AVA
Hey allemaal,
Op een site heb ik best veel verschillende AVA's die ik de hele tijd verwissel, maar ik vroeg me af of er een code of site is waardoor je, als je op een andere pagina komt, je steeds een andere avatar hebt. Eigenlijk zoiets als 10spetter10 heeft, maar dan zonder al die verschillende kleuren.
Weet iemand zo'n code/site?
Groetjes, Emmeline
Op een site heb ik best veel verschillende AVA's die ik de hele tijd verwissel, maar ik vroeg me af of er een code of site is waardoor je, als je op een andere pagina komt, je steeds een andere avatar hebt. Eigenlijk zoiets als 10spetter10 heeft, maar dan zonder al die verschillende kleuren.
Weet iemand zo'n code/site?
Groetjes, Emmeline
Emmeline- Forumlid
-
Registratie : 19-10-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Veranderende AVA
Geprobeerd, maar sig rotators werken alleen als je op een link klikt, en dat gaat niet bij AVA's...
Bij anderen moet je een account aanmaken, maar dat wil ik eigenlijk niet.
Bij anderen moet je een account aanmaken, maar dat wil ik eigenlijk niet.
Emmeline- Forumlid
-
Registratie : 19-10-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Veranderende AVA
Ik gebruik Kzemo. Het enige is een accountnaam verzinnen en een wachtwoord, verder niks en je kunt je dingen veranderen.
Mijn avatars, signatures, sheets, profielplaatjes op sites zoals RPG forums werken hier op en veranderen dus ook steeds
Heel handig vind ik zelf, want je kunt het gewoon overal invoeren waar je anders normaal ook gewone links invoert.
Eentje die je random kunt gebruiken weet ik zo 1, 2, 3 niet.
Mijn avatars, signatures, sheets, profielplaatjes op sites zoals RPG forums werken hier op en veranderen dus ook steeds
Heel handig vind ik zelf, want je kunt het gewoon overal invoeren waar je anders normaal ook gewone links invoert.
Eentje die je random kunt gebruiken weet ik zo 1, 2, 3 niet.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: