de pckantine
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
de pckantine
hoi
Naam van je forum:de pckantine
Forum adres:www.pckantine.actieforum.com of www.pckantine.tk
Wat wil je laten beoordelen :de skin typefouten informatie rubriekindeling A.B.N wat kan er beter vind je het mooi ? heb je nog ideeen .... eigenlijk alles wel zo beetje /
Jouw gebruikersnaam op je forum:administrator /
Link naar je laatste aanvraag indien je deze hebt:https://ondersteun.actieforum.com/t4457-de-nieuwe-pckantine /
ik hoor graag jullie kritiek wat mij part kijk je maar op het puntje dat maakt het alleen maar beter
ik hoop dat jullie willen helpen de pckantine te verbeteren
inloggegevens kun je verkrijgen per pb
alvast bedankt
mvg gierigegoudzoeker
Naam van je forum:de pckantine
Forum adres:www.pckantine.actieforum.com of www.pckantine.tk
Wat wil je laten beoordelen :de skin typefouten informatie rubriekindeling A.B.N wat kan er beter vind je het mooi ? heb je nog ideeen .... eigenlijk alles wel zo beetje /
Jouw gebruikersnaam op je forum:administrator /
Link naar je laatste aanvraag indien je deze hebt:https://ondersteun.actieforum.com/t4457-de-nieuwe-pckantine /
ik hoor graag jullie kritiek wat mij part kijk je maar op het puntje dat maakt het alleen maar beter
ik hoop dat jullie willen helpen de pckantine te verbeteren
inloggegevens kun je verkrijgen per pb
alvast bedankt
mvg gierigegoudzoeker
Gast- Gast
Re: de pckantine
hmm ik vraag mij eigenlijk wel af waarom er niemand reageert ik wacht al 3 dagen maarja
Gast- Gast
Ik kon voorlopig niet reageren en dus ook niet beoordelen vanwege mijn examens. Nu en dan spring ik eens binnen om te zien hoe het gaat. Ik kan dus nu voorlopig je beoordeling niet afhandelen.gierigegoudzoeker schreef:hmm ik vraag mij eigenlijk wel af waarom er niemand reageert ik wacht al 3 dagen maarja
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het kan soms even duren voordat een beoordeling in behandeling genomen word, als iemand er tijd voor hebt zal hij/zei vanzelf reageren. De medewerkers doen dit in hun vrije tijd en hebben naast het ondersteuningsforum ook nog een privé leven. Je word niet vergeten maar kan gewoon soms even duren.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb even een vluchtige blik op het forum geworpen. Opzich ziet het er goed uit, maar ik zou bij de omschrijving en uitleg gebruik gaan maken van hoofdletters en leestekens, het is nu één onmogelijke massa om te lezen.
pc kantine is niet meer ...
dit topic is opgelost maareeh
dit forum is veel te traa voor me operating system ( Wii) dis ik kan het even niet als opgelost markeren
met vriendelijke groeten
ggz
dit topic is opgelost maareeh
dit forum is veel te traa voor me operating system ( Wii) dis ik kan het even niet als opgelost markeren
met vriendelijke groeten
ggz
Gast- Gast
Verplaatst naar prullenbak |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: