forum leden kunnen niet quoten
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
forum leden kunnen niet quoten
als mijn forum leden willen quoten komt dat niet meer apart te staan maar in in gekleurde quote gedeelte normaal was het quote gedeelte gekleurd en de reactie
stond daar dan onderaan in het witte gedeelte maar dat is niet meer, ik kan niet ontdekken wat er nu verkeerd staat
stond daar dan onderaan in het witte gedeelte maar dat is niet meer, ik kan niet ontdekken wat er nu verkeerd staat
Re: forum leden kunnen niet quoten
Wil je misschien anders even een screen shot maken van wat je te zien krijgt, zodat we precies zien wat je bedoeld?
Gast- Gast
Het is een onduidelijke screenshot, wil je a.u.b. een nieuwe maken waarin we het duidelijk kunnen zien?
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Je kan inderdaad je quote-box aanpassen via de css.
De code voor de opmaak van je quote-box is .quote, der na start je de opmaak regels door een {, je plaatst u opmaak regels en je sluit het weer met }.
Beheerderspaneel Display Plaatjes en kleuren Kleuren Cascading style sheet |
De code voor de opmaak van je quote-box is .quote, der na start je de opmaak regels door een {, je plaatst u opmaak regels en je sluit het weer met }.
- Code:
.quote {
background-color: #...... !important; /* de !important staat er om te zorgen dat een css die hoger staat de taak niet overneemt.*/
border: ...px solid #...... !important; /* eerste deel staat voor de dikte, 2de deel de stijl, 3de de kleur */
}
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hij heeft het altijd goed gedaan, ik heb er niets aan veranderd , en wat hierboven staat is abracadabra voor mij
oke, heb je misschien toevallig een pic van hoe het er vroeger uitzag, of kan je zelf iets maken met paint ofzo?
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb leden die niet op mijn forum kunnen komen
» Nieuwe leden kunnen zich niet registeren op het forum
» Leden kunnen niet registreren
» leden kunnen WW niet veranderen
» Nieuwe leden kunnen zich niet registeren op het forum
» leden kunnen WW niet veranderen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: