Beheerder niet zichtbaar in legenda.
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Beheerder niet zichtbaar in legenda.
Ik heb twee groepen. Beheerders en moderators Ik heb ze beide een kleur gegeven en nu komt beheerder helemaal niet in de legenda te staan en ik krijg ook nog maar niet de kleur van de beheerder.
Dit heb ik al gedaan:
beheerderspaneel -> gebruikers en groepen -> groepen
daar heb ik de twee groepen
ik heb daar een groepskleur uitgekozen en groepskleur ja aangevinkt.
en daarna ook:
beheerderspaneel -> gebruikers en groepen -> gebruikers -> leden mogelijkheden en dan Colorize usernames aangevinkt.
Dan moet ik toch van kleur veranderen en zowel beheerders en moderators in de legenda hebben staan
Dit heb ik al gedaan:
beheerderspaneel -> gebruikers en groepen -> groepen
daar heb ik de twee groepen
ik heb daar een groepskleur uitgekozen en groepskleur ja aangevinkt.
en daarna ook:
beheerderspaneel -> gebruikers en groepen -> gebruikers -> leden mogelijkheden en dan Colorize usernames aangevinkt.
Dan moet ik toch van kleur veranderen en zowel beheerders en moderators in de legenda hebben staan
Laatst aangepast door Monique H op vr 15 nov 2013 - 17:42; in totaal 1 keer bewerkt
Monique H- Nieuw Forumlid
Registratie : 08-08-13
Oprichter : Ja
Templates : Nee
CSS : Nee - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Beheerder niet zichtbaar in legenda.
Zou je eens willen kijken of beheerders niet op 'Hidden group' staat toevallig?
Beheerderspaneel Gebruikers & groepen Groepen Groepsbeheer |
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ow. ja, niet slim van mijn, dat was het dus. Opgelost. Bedankt!!!
Monique H- Nieuw Forumlid
Registratie : 08-08-13
Templates : Nee
CSS : Nee - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Aanvraag opgelost en gesloten. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» precies hetzelfde geval beheerder niet zichtbaar in legenda
» Legenda niet zichtbaar
» Gebruikers groepen zichtbaar maken in legenda lukt niet
» Foto's niet zichtbaar
» templates niet beschikbaar op beheerder
» Legenda niet zichtbaar
» Gebruikers groepen zichtbaar maken in legenda lukt niet
» Foto's niet zichtbaar
» templates niet beschikbaar op beheerder
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: