te vlug getypt
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
te vlug getypt
hai, ben van http://beelzebub.heavenforum.org
Opgemaakt met opera.com ipv operamail.com ... nu ben ik dus mijn paswoord kwijt
zou dat als nog kunnen op mijn operamail.com ? U kunt zien aan de ip adres dat ik
dezelfde ben als Admin (van http://beelzebub.heavenforum.org )
Hartelijk bedankt alvast.
Opgemaakt met opera.com ipv operamail.com ... nu ben ik dus mijn paswoord kwijt
zou dat als nog kunnen op mijn operamail.com ? U kunt zien aan de ip adres dat ik
dezelfde ben als Admin (van http://beelzebub.heavenforum.org )
Hartelijk bedankt alvast.
Re: te vlug getypt
Probeer hier eens, daar kan jij je acount wachtwoord veranderen.
Door als gebruikersnaam in tevoeren: je forum adres.
En je gekozen wachtwoord die je hebt gekozen voor je het forum maakte.
Door als gebruikersnaam in tevoeren: je forum adres.
En je gekozen wachtwoord die je hebt gekozen voor je het forum maakte.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
@ slytherin78
Dat gaat helaas niet, deze link had ik trouwens al gevonden, maar bedankt.
Het gaat er dus om dat ik het wachtwoord niet meer weet en een nieuwe heb aangevraagd
Deze is niet naar mijn operamail.com gegaan, maar naar opera.com
foutje van mijn kant, dat 'mail' niet te melden bij mijn inschrijving...
Ondertussen heb ik een ander account geopend, maar er is dus niemand die kan modereren
Kan ik niet worden geholpen, geen probleem heb zo een ander (forum),
maar wel zonde van mijn tijd tot op heden.
nog even een vraagje, zouden mijn postjes gedelete kunnen worden? Het zal tzt met google te vinden zijn. Niet een echt tof idee.
Re: te vlug getypt
Hoe bedoel je MrNice?
Moet ik je berichten van dit forum verwijderen, of mag moet je hele acount verwijdert worden.
Als je acount verwijdert moet worden, dan zal je het aan een forumbeheerder moeten vragen.
Moet ik je berichten van dit forum verwijderen, of mag moet je hele acount verwijdert worden.
Als je acount verwijdert moet worden, dan zal je het aan een forumbeheerder moeten vragen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: