PokéTag
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
PokéTag
Hoi,
Kan iemand mijn Forum beoordelen
Naam van je forum: PokéTag
Forum adres: http://poketag.actieforum.com/
Wat wil je laten beoordelen (Niet bewerken): Ik wil dat je heel mijn forum beoordeeld. Layout, leden, enz.
Jouw gebruikersnaam op je forum: Oussi
Link naar je laatste aanvraag indien je deze hebt: Geen
Ik wil alles weten ook de nadelen. Bedankt voor uw aandacht
Kan iemand mijn Forum beoordelen
Naam van je forum: PokéTag
Forum adres: http://poketag.actieforum.com/
Wat wil je laten beoordelen (Niet bewerken): Ik wil dat je heel mijn forum beoordeeld. Layout, leden, enz.
Jouw gebruikersnaam op je forum: Oussi
Link naar je laatste aanvraag indien je deze hebt: Geen
Ik wil alles weten ook de nadelen. Bedankt voor uw aandacht
Gideon.- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 16-06-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: PokéTag
als je account gegevens voor mij door stuurt via pm zal ik er aan het weekend aan beginnen
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: