automatische e-mails aanpassen
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
automatische e-mails aanpassen
hallo
ik zit met een vraag
als je een account hebt dan krijg je vaak een activering mail
maar hoe kan ik die aanpassen zodat de grammatica naar onze stijl is en ook duidelijker kan worden uitgelegd
want als je een account heb geactiveerd staat er dat je het account als je het wachtwoord kwijt bent hetzelfde moet activeren . maar dit soort dingen wil ik aanpassen
kan dat zo ja waar en kan ik dit ook met notificaties en topic verplaatsing ?
mvg ggz
ik zit met een vraag
als je een account hebt dan krijg je vaak een activering mail
maar hoe kan ik die aanpassen zodat de grammatica naar onze stijl is en ook duidelijker kan worden uitgelegd
want als je een account heb geactiveerd staat er dat je het account als je het wachtwoord kwijt bent hetzelfde moet activeren . maar dit soort dingen wil ik aanpassen
kan dat zo ja waar en kan ik dit ook met notificaties en topic verplaatsing ?
mvg ggz
Laatst aangepast door GGZ op wo 18 sep 2013 - 19:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: automatische e-mails aanpassen
Beheerderspaneel Algemeen Berichten en emails Privéberichten |
Onderaan kan je normaal gezien het welkomsbericht maken/aanpassen naar de tekst die jij wilt.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
sorry 10spetter10 maar dit is niet wat ik bedoel
ik bedoel een activering mail en notificaties email
ik bedoel een activering mail en notificaties email
Gast- Gast
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dit is momenteel niet mogelijk bij Actieforum, je kunt wel een suggestie indienen dan zal ik het doorsturen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Graag gedaan, ik zal er een slotje op zetten.
Aanvraag opgelost en gesloten. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» vraagje over mails zenden
» Automatische topic tekst
» aanpassen
» Punten aanpassen
» Gebruikerslijst aanpassen
» Automatische topic tekst
» aanpassen
» Punten aanpassen
» Gebruikerslijst aanpassen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: