:lol: < hoe kan ik die puntjes weghalen ?
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
:lol: < hoe kan ik die puntjes weghalen ?
hoi beste medeleden
als ik een smiley maak staan er puntjes naast :XD:
hoe kan ik die : : weghalen zodat als iemand xd neerzet dat er bijvoorbeeld deze smiley komt
kan dit ?
alsvast bedankt
mvg ggz
als ik een smiley maak staan er puntjes naast :XD:
hoe kan ik die : : weghalen zodat als iemand xd neerzet dat er bijvoorbeeld deze smiley komt
kan dit ?
alsvast bedankt
mvg ggz
Laatst aangepast door GGZ op za 10 aug 2013 - 11:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: :lol: < hoe kan ik die puntjes weghalen ?
Je moet dan naar de desbetreffende smiley gaan..Dus als iemand 'xd' zegt...Welke smiley komt er dan? Dan moet je er 1tje kiezen en daar ga je naar toe.
Zet dan bij 'Smiley-code' hetgene dat je moet typen om de smiley te krijgen. In dit geval 'xd'
Hopelijk is dit duidelijk genoeg.
Beheerderspaneel Display Smilies Kies je smiley |
Zet dan bij 'Smiley-code' hetgene dat je moet typen om de smiley te krijgen. In dit geval 'xd'
Hopelijk is dit duidelijk genoeg.
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ja ik heb het voor elkaar maar hij doet het dan niet ?
Gast- Gast
oeps hoofdletters en kleine letters maakten het verschil
topic opgelost bedankt mystic
topic opgelost bedankt mystic
Gast- Gast
Aanvraag opgelost en gesloten. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: