4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Sinds kort als leden hun avatar uploaden of via een link uploaden, dan komt hun avatar helemaal niet tevoorschijn. Het forum zegt dat de avatar succesvol is geüpload, maar toch laat hij de avatar niet zien.
IrishCharm- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 19-05-13 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Registratie : 19-05-13 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Avatars
Daar heb ik nu ook last van op een forum. Op welke manier je het ook doet (url of via computer) je krijgt je ava niet, terwijl hij wel aangeeft dat je profiel is bijgewerkt.
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Waar plaats jij de link in je profiel van je avatar? Ik gebruik namelijk ''Gebruik avatar van andere site''
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Ik zal vanmiddag even gaan testen op me test forum misschien zit er ergens een bug maar zelf heb ik nooit problemen met avatars.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Het kon bij mij ook aan de grote liggen, want toen ik vanmiddag een kleine afbeelding gebruikte deed hij het wel. Ik weet niet of dit bij jullie ook het geval is, maar het is het bekijken waard.
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het kan inderdaad heel goed wat George zegt, misschien staan je afmetingen in je beheerderspaneel niet goed ingesteld ik zou 100 x 100 pixels instellen dan heb je een beetje speling voor je forumleden.
Via daar zou je de afmetingen even moeten controleren en indien even aanpassen, en controleren of het dan werkt.
Beheerderspaneel Display Avatargalerij Persoonlijke avatars |
Via daar zou je de afmetingen even moeten controleren en indien even aanpassen, en controleren of het dan werkt.
Joost- Beheerder
-
De afmetingen stonden op 150 px x 200 px. Dat werkte eerst prima, maar ik heb het toch maar eens op 100 px x 100 px gezet en het heeft niet geholpen. :p
-
Soortgelijke onderwerpen
» Onveranderlijke Avatars
» Bestandsgrote avatars
» Onveranderlijke Avatars
» Bestandsgrote avatars
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: