spam ip filter aanvraag script
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
spam ip filter aanvraag script
hoi hoi
ik kan echt totaal geen css en html dus ik heb een aanvraag voor een scriptje als er een spam ip aanwezig is dat er dan staat in plaats van Gast > SPAMMER
ik hoop heel erg dat dit een optie is
ik had namelijk op google opgezocht dat je ze kunt checken maar ik heb daar erg veel moeite mee
als ik dan probeer te kopieeren of de link voor de spam ip filter probeer te vinden is hij al weg
mvg GGZ
ik kan echt totaal geen css en html dus ik heb een aanvraag voor een scriptje als er een spam ip aanwezig is dat er dan staat in plaats van Gast > SPAMMER
ik hoop heel erg dat dit een optie is
ik had namelijk op google opgezocht dat je ze kunt checken maar ik heb daar erg veel moeite mee
als ik dan probeer te kopieeren of de link voor de spam ip filter probeer te vinden is hij al weg
mvg GGZ
Laatst aangepast door GGZ op vr 9 aug 2013 - 11:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: spam ip filter aanvraag script
Je zou het ip adres kunnen blokeren zo ben je ook van de spammer af als dat de bedoeling is.
Beheerderspaneel Gebruikers & Groepen gebruikers verbanning beheer verban een IP adres |
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ja ik bedoel wel blokkeren maar dan automatisch
en dat hij hem ook automatisch checkt is het een spam ip dan worden die geblokt
kan dit ?
en dat hij hem ook automatisch checkt is het een spam ip dan worden die geblokt
kan dit ?
Gast- Gast
Uuh, ik denk als dit zou lukken, dit voor de meeste hier (ik spreek ook over mezelf) te moeilijk gaat worden.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
daar was ik al bang voor
als het niet kan kunnen jullie het gewoon zeggen hoor
als het niet kan kunnen jullie het gewoon zeggen hoor
Gast- Gast
Ik zou niet en weten hoe het moet maar ik ben dan ook niet thuis in css html enz.
Maar hoe bedoel je ook precies spam ip
Maar hoe bedoel je ook precies spam ip
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik vrees dat dit niet mogelijk is, je zou eventueel wel een suggestie hiervoor kunnen indienen in deze sectie met een poll erbij dan zal het doorgegeven worden.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Gast- Gast
Als uw aanvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost te markeren! Hoe doe ik dit? Klik hier |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Aanvraag Link voor in script Control Panel voor gebruikers
» muiscursor script?
» Vraag Script
» Muziek script?
» script kerstversiering
» muiscursor script?
» Vraag Script
» Muziek script?
» script kerstversiering
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: