Puntensysteem
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Puntensysteem
Heej,
Ik zou graag een puntensysteem willen inschakelen, je weet wel, met een soort van 'muntjes' en een winkeltje en stuff.
Ik heb alleen geen flauw idee hoe. Moet je hiervoor betalen of is dit slechts een kwestie van een knopje omzetten?
Alvast bedankt!
xxx
Ik zou graag een puntensysteem willen inschakelen, je weet wel, met een soort van 'muntjes' en een winkeltje en stuff.
Ik heb alleen geen flauw idee hoe. Moet je hiervoor betalen of is dit slechts een kwestie van een knopje omzetten?
Alvast bedankt!
xxx
Laatst aangepast door Veraa op zo 28 jul 2013 - 20:23; in totaal 1 keer bewerkt
Veraa- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 31-08-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Puntensysteem
Verplaatst naar 'Algemene Problemen' |
De oplossing is trouwens hier te vinden:
Beheerderspaneel Modules Punten en Reputatie Puntensysteem Activate points system : Ja |
Als uw aanvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost te markeren! Hoe doe ik dit? Klik hier |
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Puntensysteem
Even als toevoeging op Mystic: Wanneer je de punten hebt ingeschakeld, kan je de naam veranderen. Punten worden dan automatisch toegevoegd, je kan zelf instellen hoeveel punten een lid krijgt per post, geopend topic en dag dat hij lid is.
Een winkeltje zal je echter zelf moeten maken d.m.v. een board of topic. Punten moeten dan ook handmatig via het adminpaneel worden afgetrokken.
Een winkeltje zal je echter zelf moeten maken d.m.v. een board of topic. Punten moeten dan ook handmatig via het adminpaneel worden afgetrokken.
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Veraa- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 31-08-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: