Topic Iconen in het midden
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Topic Iconen in het midden
Hallo,
Als het ene topic is opgelost, kom ik al meteen weer met een ander. :$
Ik heb vandaag de topic iconen ingesteld en die wil ik graag in het midden hebben...
Daarvoor heb ik deze code uit de tutorial van Joost in m`n CSS gezet:
Alvast bedankt.
Mvg. Mystic
Als het ene topic is opgelost, kom ik al meteen weer met een ander. :$
Ik heb vandaag de topic iconen ingesteld en die wil ik graag in het midden hebben...
Daarvoor heb ik deze code uit de tutorial van Joost in m`n CSS gezet:
- Code:
dl.icon dd.dterm, dl.icon dt{
background-position: 75% 75%;
}
Alvast bedankt.
Mvg. Mystic
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Topic Iconen in het midden
In de tutorial van joost zijn er opsommingen (li, dl ...), maar op jouw forum (waarschijnlijk omdat je punBB hebt) zijn er geen opsommingen en kan dit dus niet werken.
Probeer eens deze code:
Probeer eens deze code:
- Code:
tbody.statused td.tdtopics img{
margin-left: 80%;
}
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
De topic iconen gaan inderdaad naar recht, maar het ziet er vervolgens niet netjes uit. ;s
De foto is niet echt duidelijk..Maar dat blauwe is dus het topic icoon...Dat rare bolletje staat er ook bij..Maar dat geeft volgens mij aan dat het topic van jou is.
De foto is niet echt duidelijk..Maar dat blauwe is dus het topic icoon...Dat rare bolletje staat er ook bij..Maar dat geeft volgens mij aan dat het topic van jou is.
Mystic- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dacht ik al dat het zoiets ging worden, maar vond niet direct de andere code. :/
Ik denk dat dit beter gaat zijn:
De afbeeldingen staan wel niet gecentreerd maar rechts.
De waarden achter de padding-right kan je nog aanpassen en zelfs naar % zetten, hier zoek je maar mee. Dan is het zelfs mogelijk om het in het midden te laten staan. Het nadeel is wel dat wanneer er een lange titel staat dat die wordt afgebroken en verder gaat op de volgende lijn.
Ik denk dat dit beter gaat zijn:
- Code:
tbody.statused td.tdtopics img{
float: right;/*zet al de afbeeldingen in de cel rechts*/
}
tbody.statused td.tdtopics span.status img{
float: none;/* zet het kompas terug links*/
}
tbody.statused td.tcl {
padding-right: 20px;/*de afstand tussen de rand van de cel en de afbeelding*/
}
De afbeeldingen staan wel niet gecentreerd maar rechts.
De waarden achter de padding-right kan je nog aanpassen en zelfs naar % zetten, hier zoek je maar mee. Dan is het zelfs mogelijk om het in het midden te laten staan. Het nadeel is wel dat wanneer er een lange titel staat dat die wordt afgebroken en verder gaat op de volgende lijn.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het werkt. Dat rare stipje staat er nog wel bij, maar dat zal wel liggen aan een instelling die ik later even zalveranderen.
Dat een lange titel doorgaat op de volgende lijn, lijkt me meer een voordeel dan een nadeel...'T lijkt me niet echt handig om tekst over het icoon te hebben.
Bedankt!
Dat een lange titel doorgaat op de volgende lijn, lijkt me meer een voordeel dan een nadeel...'T lijkt me niet echt handig om tekst over het icoon te hebben.
Bedankt!
Aanvraag opgelost en gesloten. |
Mystic- Actief Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» ik heb een aantal topic-iconen nodig
» Namen in het midden.
» Logo in het midden van het portaal
» Nieuws-iconen?
» Afbeelding in het midden bij Character Sheet?
» Namen in het midden.
» Logo in het midden van het portaal
» Nieuws-iconen?
» Afbeelding in het midden bij Character Sheet?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: