Gesloten forum maken
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Gesloten forum maken
Hallo,
Ik heb een vraagje ,mensen kunnen nu mijn forum lezen zonder zich eerst te registeren.
Maar ik wil juist dat ze hun eerst registeren ,en dat dan pas mijn onderwerpen kunnen lezen.
Is dit mogelijk en hoe doe ik dat?
Mvg Choukren
Ik heb een vraagje ,mensen kunnen nu mijn forum lezen zonder zich eerst te registeren.
Maar ik wil juist dat ze hun eerst registeren ,en dat dan pas mijn onderwerpen kunnen lezen.
Is dit mogelijk en hoe doe ik dat?
Mvg Choukren
Laatst aangepast door choukren op do 4 jul 2013 - 18:54; in totaal 1 keer bewerkt
choukren- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 27-06-13
Oprichter : Ja
Templates : Nee
CSS : Nee - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Gesloten forum maken
Daarvoor moet je de permissies van je forum aanpassen.
Beheerderspaneel >>> algemeen >>> categorieën en forums >>> forumpermissies
Dan kies je een forum en vinkje "view and read" uit voor gasten.
Beheerderspaneel >>> algemeen >>> categorieën en forums >>> forumpermissies
Dan kies je een forum en vinkje "view and read" uit voor gasten.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
choukren- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 27-06-13
Templates : Nee
CSS : Nee - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Als uw aanvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost te markeren! Hoe doe ik dit? Klik hier |
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Verplaatst naar Algemene problemen |
Aanvraag opgelost en gesloten. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Gesloten forum.
» Secrets Rpg (gesloten forum)!!!
» Forum besloten maken?
» Hoe een backup van je forum maken??
» Vraagje groep maken in het forum
» Secrets Rpg (gesloten forum)!!!
» Forum besloten maken?
» Hoe een backup van je forum maken??
» Vraagje groep maken in het forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: