Header hogerop
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Header hogerop
Ik zat dus met een probleem, hoe ik een banner tot bovenaan het forum zou kunnen krijgen. Het is namelijk zo dat het veel te druk toont nou door de banner die tegen de widget's aanstaat, en ik het persoonlijk minder mooi vind met nog een leeg vak boven de banner. Om een duidelijker voorbeeld te geven, hier heb je het forum van probleem [KLIK] zoals je dus kunt zien, is de banner veel te laag naar beneden. Ik had al voorheen hulp gevraagd/gehad van iemand, via chat, maar deze kon helaas ook niets ontdekken hoe het zat. Zelf heb ik al in de gehele css én de template gezocht waar ook een deel van de code van de banner in verwerkt zit. Ik hoop dat men me hierbij kan helpen want momenteel zie ik niet verder dan deze oplossing.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Okaidowolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 12-10-12
Oprichter : Nee
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Header hogerop
Ik heb wat kunnen vinden in mijn CSS. Hopelijk werkt dit.
Bij '-100px' zal je zelf even moeten kijken om hoeveel pixels het precies gaat.
Hopelijk wilt dit werken.
- Code:
#pun-intro {
background:url([LINK NAAR HEADER]) top center;
margin-top: -100px;
Bij '-100px' zal je zelf even moeten kijken om hoeveel pixels het precies gaat.
Hopelijk wilt dit werken.
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: