Code voor desing website
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Code voor desing website
Hey,
Ik zie vaak site waar de banner geheel is aangepast en de footter en zijn de lijnen van de site aangepast.
Ook is de menubalk in de banner verandert. Hoe doe je dit?
Zoals bij deze site. http://demo.nicetheme.com/forum?theme_id=181034
Ik zie vaak site waar de banner geheel is aangepast en de footter en zijn de lijnen van de site aangepast.
Ook is de menubalk in de banner verandert. Hoe doe je dit?
Zoals bij deze site. http://demo.nicetheme.com/forum?theme_id=181034
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Code voor desing website
In je voorbeeld zijn het div-tags die ze een afbeelding als achtergrond hebben gegeven:
http://www.dodaj.rs/f/1A/dn/2UykS6T2/header.jpg
http://www.dodaj.rs/f/3f/GV/4SVb4Alw/footer.jpg
http://www.dodaj.rs/f/1A/dn/2UykS6T2/header.jpg
http://www.dodaj.rs/f/3f/GV/4SVb4Alw/footer.jpg
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik was al zo ver dat het in de achtergrond zat maar zet je die achtergrond er dan in
-
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Zoek in de pagina bron van je forum, en kijk wat de ''class'' van de < div > voor de footer is. Vaak staat er gewoon footer of bottom, of header of top.
Dan zet je in de CSS de volgende (soortgelijke) code. (deze is voor PUNBB fora)
Dan zet je in de CSS de volgende (soortgelijke) code. (deze is voor PUNBB fora)
- Code:
.footer {
background:url(URLPLAATJE) bottom center;
background-repeat: no-repeat;}
Laatst aangepast door VJ. op do 27 jun 2013 - 16:02; in totaal 1 keer bewerkt
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
EEUUHHMM, wat gebeurd hier nu.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Maar ik ben niet zo heel goed in code. Ik heb mijn forum nu gewoon in punbb gezet met een standaart layout.
en dan moet ik in de beheerders paneel naar > display > Templants algemeen > overall_header
en hoe dan vder waar moet ik precies de code plaatsen
en dan moet ik in de beheerders paneel naar > display > Templants algemeen > overall_header
en hoe dan vder waar moet ik precies de code plaatsen
-
die code die VJ zei is css, deze moet dus bij display >>> kleuren >>> cascading style sheet.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Soortgelijke onderwerpen
» gezocht Script laaste 10 topics voor op je website
» Code voor avatar
» script/code voor eigen aanpassingen
» website onveilig...
» Hack website.
» Code voor avatar
» script/code voor eigen aanpassingen
» website onveilig...
» Hack website.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: