auto massage
Pagina 1 van 1• Deel
auto massage
beste leden
ik heb een vraagje
hoe kan ik er voor zorgen dat als mensen bijv. 30 dagen niet meer onine is geweest dat hij een automatische mail krijgt met daarin bijv. hoi siteadmin
wij hebben u lang niet gezien op het forum
we missen u heel erg
zit om nog een keertje gezellig langs te komen
mvg de pc kantine
ik zou zoiet wel willen instellen maar hoe doe ik dat
mvg GGZ
ik heb een vraagje
hoe kan ik er voor zorgen dat als mensen bijv. 30 dagen niet meer onine is geweest dat hij een automatische mail krijgt met daarin bijv. hoi siteadmin
wij hebben u lang niet gezien op het forum
we missen u heel erg
zit om nog een keertje gezellig langs te komen
mvg de pc kantine
ik zou zoiet wel willen instellen maar hoe doe ik dat
mvg GGZ
Gast- Gast
Re: auto massage
Haay,
Ik weet niet of dit werkt, ik heb het immers zelf nog niet geprobeert, maar ik denk dat ik het gevonden heb!
'You wish to::' = Inform
that haven`t visited the forum since: 30 dagen
De rest kan je zo laten staan als het goed is.
Klik dan op 'Generate the users list'. Je krijgt dan een lijst met alle leden die niet online zijn geweest de afgelopen 30 dagen.
Daarna kan je de leden aanklikken die je wilt informeren, je bericht typen en vervolgens als e-mail verzenden!
Let op: Dit gebeurt dus niet automatisch.
Ik weet niet of dit werkt, ik heb het immers zelf nog niet geprobeert, maar ik denk dat ik het gevonden heb!
Beheerderspaneel Gebruikers en Groepen Gebruikers Leden Beheren |
'You wish to::' = Inform
that haven`t visited the forum since: 30 dagen
De rest kan je zo laten staan als het goed is.
Klik dan op 'Generate the users list'. Je krijgt dan een lijst met alle leden die niet online zijn geweest de afgelopen 30 dagen.
Daarna kan je de leden aanklikken die je wilt informeren, je bericht typen en vervolgens als e-mail verzenden!
Let op: Dit gebeurt dus niet automatisch.
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: