kan forummotion falliet ???
4 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
kan forummotion falliet ???
beste leden en of gasten
ik ben soms nog wel eens bang dat jullie server ( forummotion ) crash ddos attack of zelfs falliet gaat
ik vraag mij dat af omdat mijn forum hierop is gehost en ik bang ben ooit mijn forum kwijt te raken
heeft iemand hier antwoord op ?
mvg GGZ
ik ben soms nog wel eens bang dat jullie server ( forummotion ) crash ddos attack of zelfs falliet gaat
ik vraag mij dat af omdat mijn forum hierop is gehost en ik bang ben ooit mijn forum kwijt te raken
heeft iemand hier antwoord op ?
mvg GGZ
Gast- Gast
Re: kan forummotion falliet ???
Denk dat je een DDOS aanval niet kunt voorkomen.
Zelfs als je een domein hebt niet, veel dingen zijn onzeker.
Maar failliet gaan zal niet zo snel gebeuren.
Daar voor bestaatdit forum al te lang waren ze eerder al faillie geweest.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Ik ga er vanuit dat Forumactif hier wel noodoplossingen voor heeft. Je moet bedenken dat ze waarschijnlijk dagelijks backups maken, en alle fora over meerdere servers verdeelt zijn. Word er dan op server 1 een DDOS aanval uitgevoerd, gaat er maar een gedeelte van de fora weg. Vervolgens hebben ze dus (waarschijnlijk) nog die backup, en kunnen ze de fora terug zetten. Dit zijn speculatie's, maar het is zeker een interessant onderwerp om het eens over te hebben.
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het is mij dus overkomen een DDOS aanval.
Je forum ligt er gewoon tijdelijk uit.
Omdat de server stil word gelegt om beschadegingen te voorkomen.
Vaak na een dag of 3 gaan de servers weer online en is je forum ook weer terug compleet en al.
Je forum ligt er gewoon tijdelijk uit.
Omdat de server stil word gelegt om beschadegingen te voorkomen.
Vaak na een dag of 3 gaan de servers weer online en is je forum ook weer terug compleet en al.
Laatst aangepast door Liesbeth* op zo 16 jun 2013 - 16:33; in totaal 1 keer bewerkt
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Het kan inderaad heel goed dat er iets niet helemaal goed gaat, maar Forumactif heeft mensen van de Technische Dienst die hier denk al mee bezig zijn. Forumactif is een goed georganiseerde organisatie deze problemen zullen vanzelf opgelost worden kan even duren als je na een paar dagen nog niet op het forum kan horen we dat graag zodat we hier informatie over kunnen op vragen dan gaan we erachter aan voor je maar heb even geduld komt vanzelf goed!
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Liesbeth* schreef:Denk dat je een DDOS aanval niet kunt voorkomen.
Wat ik wil melden is dat of een bedrijf failliet gaat of niet niks heeft heeft te maken met hoe lang ze bestaan. Maar in deze crisis meer waar komen de inkomsten vandaan.
Aangezien ik verwacht dat veel inkomsten komen van reclame. Zie ik dit niet snel failliet gaan. De site worden actief bezocht en blijft het dus intresant voor reclame makers om hun reclame er neer te blijven zetten.
Dus over failliet hoef je inderdaad geen zorgen te maken.
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
dus nergens voor te vrezen 8)
ik wil mijn forum best wel lang in de lucht houden
bedankt voor de info asilverwolf
ik wil mijn forum best wel lang in de lucht houden
bedankt voor de info asilverwolf
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Actieforum en Forummotion
» forummotion minder populair
» problemen met seo ranking in forummotion ?
» forummotion minder populair
» problemen met seo ranking in forummotion ?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: