PM
+2
Joost
Linima
6 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
PM
Hoi,
Ik heb vandaag een account aangemaakt hier.
Ik heb al 3 jaar een forum maar heb nooit zodanige problemen gehad dat ik regelmatig hier dingen moest vragen. Ik heb wel eerdere accounts hier gehad maar daar weet ik de account naam en het wachtwoord niet meer van.
Dat terzijde,
Ik heb een probleem, maar daarvoor moet ik een pb sturen.
Nu kan ik de eerst komende 7 dagen kennelijk geen pb sturen omdat dit account gloednieuw is.
Maar ik moet een pb sturen om mijn probleem op te kunnen lossen.
Moet ik nu gewoon 7 dagen wachten?
Ik heb vandaag een account aangemaakt hier.
Ik heb al 3 jaar een forum maar heb nooit zodanige problemen gehad dat ik regelmatig hier dingen moest vragen. Ik heb wel eerdere accounts hier gehad maar daar weet ik de account naam en het wachtwoord niet meer van.
Dat terzijde,
Ik heb een probleem, maar daarvoor moet ik een pb sturen.
Nu kan ik de eerst komende 7 dagen kennelijk geen pb sturen omdat dit account gloednieuw is.
Maar ik moet een pb sturen om mijn probleem op te kunnen lossen.
Moet ik nu gewoon 7 dagen wachten?
Re: PM
Wat is het probleem pressies, in principe hebben we liever dat ondersteuningsvragen via de ondersteuningsecties gaan echt dringende dingen kun je wel een medewerker een PM sturen. Ik heb net gekeken naar de instellingen maar kom geen 7 dagen tegen heb wel ingesteld minimaal 2 berichten dus als je hierop antwoord kun je me als het goed is een PM sturen.
Ik moet wel zeggen ik ben vanavond pas weer online vandaag een dagje afwezig.
Ik moet wel zeggen ik ben vanavond pas weer online vandaag een dagje afwezig.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nou ja, misschien heb ik het verkeerd gelezen.
Het was laat en ik was al een hele tijd bezig met het proberen oplossen van mijn probleem dus ik was moe.
Ik elk geval bedankt voor het reageren.
Ik ga meteen kijken of ik nu wel een pm kan sturen.
@Edit: Dit krijg ik te zien als ik een pm probeer te versturen:
New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.
Het was laat en ik was al een hele tijd bezig met het proberen oplossen van mijn probleem dus ik was moe.
Ik elk geval bedankt voor het reageren.
Ik ga meteen kijken of ik nu wel een pm kan sturen.
@Edit: Dit krijg ik te zien als ik een pm probeer te versturen:
New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik ben het wachtwoord van mijn admin account kwijt.
Er wordt overal aangegeven dat ik dat in een pm moet bespreken.
Maar dat gaat hem niet worden als ik geen pm kan versturen xD
Er wordt overal aangegeven dat ik dat in een pm moet bespreken.
Maar dat gaat hem niet worden als ik geen pm kan versturen xD
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ehm, misschien stel ik nu een hele domme vraag.
Maar ik begrijp niet precies hoe die site me kan helpen mijn wachtwoord terug te krijgen.
Ik heb geprobeerd een back-up te krijgen van 20 mei.
(Dus voordat ik het wachtwoord had veranderd)
Maar volgens mij gebeurt er niks.
Maar ik begrijp niet precies hoe die site me kan helpen mijn wachtwoord terug te krijgen.
Ik heb geprobeerd een back-up te krijgen van 20 mei.
(Dus voordat ik het wachtwoord had veranderd)
Maar volgens mij gebeurt er niks.
Ik verwijs je naar dit topic, we kunnen verloren wachtwoorden resetten en een nieuw wachtwoord opsturen aan je lees even dat topic! Ik ga even kijken naar de rechten ik edit me bericht hier even zo.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dit topic heb ik gelezen.
Dat was het eerste wat ik deed zodra ik me had aangemeld.
In dat topic staat inderdaad dat ik een pm moet sturen.
Maar dat is nou het hele punt.
Als ik dat probeer dan krijg ik dit bovenin:
Dat was het eerste wat ik deed zodra ik me had aangemeld.
In dat topic staat inderdaad dat ik een pm moet sturen.
Maar dat is nou het hele punt.
Als ik dat probeer dan krijg ik dit bovenin:
Oh stom, ik keek verkeerd naar die melding ik zag het aan als ''Je hebt niet voldoende rechten'' of iets in die zin ik heb het uitgezet dus je zou nu Pm's moeten kunnen sturen als je even via het topic de stappen doorkijkt wat we nodig hebben en het naar VJ. stuurt dan zal hij het voor je regelen hij kan wachtwoorden herstellen. Over de backup kun je ook stellen in de PM wellicht kan VJ. iets betekenen hierin.
Joost- Beheerder
-
Ik heb het geprobeerd maar de site weigert nog steeds.
Ik krijg weer dat Engelse tekstje zoals in mijn post hierboven vermeld staat.
Ik krijg weer dat Engelse tekstje zoals in mijn post hierboven vermeld staat.
Je kunt wel de PM knop aanklikken zonder melding en typen enz? Of krijg je gelijk een melding? Als je dat wel kan, probeer de link van je forum met punten er tussen te zetten misschien helpt dat, ik heb net op een test account even geprobeerd maar ik kan gewoon als ''nieuw lid'' PM's sturen enz zonder een melding.
Joost- Beheerder
-
Nee, hij weigert het echt.
Ik heb nu een pm verstuurd zonder links naar een andere site en e-mail adres en die verzond hij wel gewoon. Het gaat dus echt om die twee.
Een pm sturen is geen probleem.
Als ik er een link van een andere site of e-mail in zet is dat ineens wel een probleem.
Ik heb nu een pm verstuurd zonder links naar een andere site en e-mail adres en die verzond hij wel gewoon. Het gaat dus echt om die twee.
Een pm sturen is geen probleem.
Als ik er een link van een andere site of e-mail in zet is dat ineens wel een probleem.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
@ Linima: Ik heb ondertussen een bericht ontvangen en beantwoord.
Excuses voor het oponthoud.
Excuses voor het oponthoud.
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
@10spetter10: Bedankt voor het meedenken.
@VJ: Ik heb het gezien, en geen probleem. Ik begrijp wel dat je meerdere dingen te doen hebt dan de hele dag naar een beeldscherm staren xD
Ik denk dat verdere besprekingen over dit onderwerp via pm worden gedaan dus het lijkt me dat dit topic verder afgesloten is.
@VJ: Ik heb het gezien, en geen probleem. Ik begrijp wel dat je meerdere dingen te doen hebt dan de hele dag naar een beeldscherm staren xD
Ik denk dat verdere besprekingen over dit onderwerp via pm worden gedaan dus het lijkt me dat dit topic verder afgesloten is.
Oké dan sluit ik het topic bij deze.
Aanvraag opgelost en gesloten. |
Joost- Beheerder
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: