Notificaties verwijderen
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Notificaties verwijderen
Beste teamleden van actieforum,
Mijn site heeft erg veel leden en is ook heel actief. Men heeft dus ook vaak het probleem dat er of een hele zooi aan notificaties binnen komen, of dat ze een wat minder gebruikt account aanmelden die dan vol staat met notificaties. Je kunt dit natuurlijk uitzetten, maar er zijn genoeg leden die wel gebruik willen maken van deze functie, maar dan moeten starten met eerst 4000 notificaties te verwijderen, meer dan 65 pagina's.
Mijn vraag dus, is er geen knop die je kan instellen om alles in één keer te verwijderen en mocht dat niet zo zijn, is dat geen goed idee? Want ik zelf zou het ook maar links laten liggen moest ik 100 pagina's aan berichten doorgaan om het op te schonen.
Alvast bedankt,
Wazoula
Mijn site heeft erg veel leden en is ook heel actief. Men heeft dus ook vaak het probleem dat er of een hele zooi aan notificaties binnen komen, of dat ze een wat minder gebruikt account aanmelden die dan vol staat met notificaties. Je kunt dit natuurlijk uitzetten, maar er zijn genoeg leden die wel gebruik willen maken van deze functie, maar dan moeten starten met eerst 4000 notificaties te verwijderen, meer dan 65 pagina's.
Mijn vraag dus, is er geen knop die je kan instellen om alles in één keer te verwijderen en mocht dat niet zo zijn, is dat geen goed idee? Want ik zelf zou het ook maar links laten liggen moest ik 100 pagina's aan berichten doorgaan om het op te schonen.
Alvast bedankt,
Wazoula
Wazilikie- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 03-09-09
Oprichter : Nee
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Re: Notificaties verwijderen
Hallo,
Als je naar de notificatiepagina gaat kun je kiezen voor ''Alles markeren'' en dan wordt de gehele pagina in één keer opgeschoont. Dan blijft het inderdaad nog steeds veel werk met 65 pagina's. Er is helaas geen knop waardoor alle notifications worden verwijderd.
Als je naar de notificatiepagina gaat kun je kiezen voor ''Alles markeren'' en dan wordt de gehele pagina in één keer opgeschoont. Dan blijft het inderdaad nog steeds veel werk met 65 pagina's. Er is helaas geen knop waardoor alle notifications worden verwijderd.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» verwijderen van Forum
» Lid verwijderen
» Verwijderen account
» Forums verwijderen
» Verwijderen van Forum
» Lid verwijderen
» Verwijderen account
» Forums verwijderen
» Verwijderen van Forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: