e-mail leden
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
e-mail leden
Hey,
ik heb een site aangemaakt voor een rpg,
maar zoals wel vaker het geval is, is dit maar met een vrij kleine groep...
En om het verhaal nu interessanter te maken, wilden we werken met een dubbelrol of zelfs een trippelrol.
Maar ik kan moeilijk aan alle leden vragen om extra e-mails aan te maken om zo meerdere personages te kunnen aanmaken. Is het niet mogelijk ergens aan te duiden dat ik meerdere personages/leden per e-mail wil toestaan?
danku
ik heb een site aangemaakt voor een rpg,
maar zoals wel vaker het geval is, is dit maar met een vrij kleine groep...
En om het verhaal nu interessanter te maken, wilden we werken met een dubbelrol of zelfs een trippelrol.
Maar ik kan moeilijk aan alle leden vragen om extra e-mails aan te maken om zo meerdere personages te kunnen aanmaken. Is het niet mogelijk ergens aan te duiden dat ik meerdere personages/leden per e-mail wil toestaan?
danku
Laatst aangepast door Li_Li op di 9 apr 2013 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
Re: e-mail leden
Je kunt maar 1 gebruiker op 1 e-mail adres gelijk hebben, wat ik altijd doe als ik extra accounts wil maken is gewoon het mail adres aanpassen naar een niet werkend mail adres.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
En hoe doe ik dat? Want mijn e-mail staat in het vet en ik kan enkel op change password klikken...
Beheerderspaneel Gebruikers & Groepen Leden bekijken Selecteer gebruiker |
Je vult dan een ander mail adres in, en slaat de instellingen op en dan even uitloggen dan kun je op je mail adres die je eerst op je profiel had een nieuw account aanmaken door opnieuw te registreren. Je kunt dan het mail adres weer aanpassen naar de huidige op de zelfde manier.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ah, het gaat dus alleen als beheerder en dan moet ik dat eigenlijk voor al mijn leden doen?
Op de zelfde manier helaas kan alleen als beheerder er is geen optie die dit mogelijk maakt tenzij ik ergens over heen kijk maar denk het niet. Sorry.
Joost- Beheerder
-
Aanvraag opgelost en gesloten. |
Joost- Beheerder
-
Soortgelijke onderwerpen
» algemene mail in ongewenste map en vreemde mail postvak in
» bulk mail
» Massa mail
» wel pop up PM geen mail
» E-mail adres aanmelding
» bulk mail
» Massa mail
» wel pop up PM geen mail
» E-mail adres aanmelding
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: