PunBB CSS probleem
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
PunBB CSS probleem
Hoi, ik zat met een vraagje betreft de CSS van de PunBB stijl.
Ik ben het gewoon om met PhpBB2 te werken, maar ik wilde eens iets anders uitproberen, en aangezien PunBB me nogal meer mogelijkheden leek te hebben die ik graag onder de knie zou hebben dan PhpBB2 ging ik eens met deze aan de slag.
Natuurlijk, nou heb ik al twee dingen van deze stijl onder de knie, maar omdat ik hier behoorlijk nieuw mee ben, en niet altijd begrijp welke code's welke zijn, schakelde ik nogmaals jullie hulp in. Mijn probleem momenteel betreft hoe ik een plaatje als achtergrond kan instellen, dus geen kleuren zeg maar.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Ik ben het gewoon om met PhpBB2 te werken, maar ik wilde eens iets anders uitproberen, en aangezien PunBB me nogal meer mogelijkheden leek te hebben die ik graag onder de knie zou hebben dan PhpBB2 ging ik eens met deze aan de slag.
Natuurlijk, nou heb ik al twee dingen van deze stijl onder de knie, maar omdat ik hier behoorlijk nieuw mee ben, en niet altijd begrijp welke code's welke zijn, schakelde ik nogmaals jullie hulp in. Mijn probleem momenteel betreft hoe ik een plaatje als achtergrond kan instellen, dus geen kleuren zeg maar.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Laatst aangepast door Okaidowolf op zo 31 maa 2013 - 20:29; in totaal 1 keer bewerkt
Okaidowolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 12-10-12
Oprichter : Nee
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: PunBB CSS probleem
Hoi,
Vaak kun je achtergrondafbeeldingen instellen bij: Display>>>Afbeeldingen
Maar je kunt het ook via CSS doen. Dit kan met de volgende code:
Vervang hierbij URLAFBEELDING voor de url van de afbeelding en #000000 voor de normale achtergrondkleur, mocht de afbeelding wegvallen of niet goed laden
Vaak kun je achtergrondafbeeldingen instellen bij: Display>>>Afbeeldingen
Maar je kunt het ook via CSS doen. Dit kan met de volgende code:
Vervang hierbij URLAFBEELDING voor de url van de afbeelding en #000000 voor de normale achtergrondkleur, mocht de afbeelding wegvallen of niet goed laden
- Code:
body {
background:#000000 url(URLAFBEELDING) repeat top center;
}
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Okaidowolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 12-10-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Hulp nodig met PunBB
» Het nieuwe ONDERSCHEIDINGEN systeem komt op uw forum
» Hoe kan ik ervoor zorgen dat een gast ook links kan volgen?
» Probleem
» Een Probleem
» Het nieuwe ONDERSCHEIDINGEN systeem komt op uw forum
» Hoe kan ik ervoor zorgen dat een gast ook links kan volgen?
» Probleem
» Een Probleem
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: