aantal Topics en berichten weg
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
aantal Topics en berichten weg
Ik vroeg mij dus af of het mogelijk was om dat 'kadertje' waar in staat hoeveel er al gepost is en hoeveel topics er staan weg te krijgen, en indien het gaat hoe ik dat moet doen. Het al op het forum zitten rondkijken maar kon het nergens terug vinden. Natuurlijk kan het zijn dat ik gewoon blind ben en het daarom niet zie. xD
Ik heb het dus hier over;
Alvast bedankt ^_^
Ik heb het dus hier over;
Alvast bedankt ^_^
Laatst aangepast door NiboriUkitake op za 22 jun 2013 - 8:38; in totaal 1 keer bewerkt
NiboriUkitake- Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 22-06-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: aantal Topics en berichten weg
Hallo
Je kunt dit weg krijgen door templates te bewerken. Dit kan alleen met PHBB2 of PUNBB forums. Welke forumversie heb je?
Je kunt dit weg krijgen door templates te bewerken. Dit kan alleen met PHBB2 of PUNBB forums. Welke forumversie heb je?
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
NiboriUkitake- Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oké.
Je gaat naar: Display>>Templates>>Index_box.
Klik op :*: om deze te bewerken.
Zoek vervolgens deze code op en verwijder hem:
Vervolgens doe je hetzelfde voor deze code:
Klik op verzenden en op :+: om hem te activeren. Voordat je hem activeerd zou ik eerst bekijken of het naar wens is. Dit kan door op het vierkantje met met pijltje achter de tekst ''Waiting'' te klikken
Wanneer alles naar wens is klik je op :+: om het definitief te maken
Suc6
Je gaat naar: Display>>Templates>>Index_box.
Klik op :*: om deze te bewerken.
Zoek vervolgens deze code op en verwijder hem:
- Code:
<th class="tc2">{L_TOPICS}</th>
<th class="tc3">{L_POSTS}</th>
Vervolgens doe je hetzelfde voor deze code:
- Code:
<td class="tc2">{catrow.forumrow.TOPICS}</td>
<td class="tc3">{catrow.forumrow.POSTS}</td>
Klik op verzenden en op :+: om hem te activeren. Voordat je hem activeerd zou ik eerst bekijken of het naar wens is. Dit kan door op het vierkantje met met pijltje achter de tekst ''Waiting'' te klikken
Wanneer alles naar wens is klik je op :+: om het definitief te maken
Suc6
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Kan het zijn dat ik die niet vind? Want heb al verschillende keren de code zitten overlopen maar die twee staan er niet tussen.
Als ik op een ander forum de versie even verander naar PUNBB vind ik die twee echter wel terug.
Als ik op een ander forum de versie even verander naar PUNBB vind ik die twee echter wel terug.
NiboriUkitake- Forumlid
-
Kun je mij misschien de gehele code van Index_box via PM sturen, dan kijk ik er even naar
VJ.- Hulp Moderator
-
Erm, mag de oplossing misschien hier gezet worden? Ik heb ook PHBB2 en zou het ook graag willen kunnen verwijderen
Kimdierengek- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 20-08-08
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Verwijder in de template 'Index_box' regel 23-24 en 65-70:
- Code:
<th nowrap="nowrap" width="50">{L_TOPICS}</th>
<th nowrap="nowrap" width="50">{L_POSTS}</th>
en
<td class="row3" align="center" valign="middle" height="50">
<span class="gensmall">{catrow.forumrow.TOPICS}</span>
</td>
<td class="row2" align="center" valign="middle" height="50">
<span class="gensmall">{catrow.forumrow.POSTS}</span>
</td>
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Registratie : 08-07-12
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: