Geen probleem maar wel leuk
5 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Geen probleem maar wel leuk
Als je iets leuks op je forum wil aangaand een verzoek of mededeling voor kortere tijd heb ik hier een oude script die leuk blijft van Merlijn waar je zelf de tekst in kunt vervangen door eigen tekst.
Ga naar beheerders paneel / Display / Indexpagina / Algemeen en plak deze code in je html.
Voorbeeld is op mijn forum zichtbaar.
Succes
LANGUAGE="JavaScript" TYPE="text/javascript">
function LoadLocalAgent(CharID, CharACS) {
LoadReq = wolfi.Characters.Load(CharID, CharACS);
return(true);
}
var MerlinID;
var MerlinACS;
wolfi.Connected = true;
MerlinLoaded = LoadLocalAgent(MerlinID, MerlinACS);
Merlin = wolfi.Characters.Character(MerlinID);
Merlin.Show();
Merlin.Play("Surprised");
Merlin.Play("GetAttention");
Merlin.Play("Blink");
Merlin.MoveTo (685,420);
Merlin.speak("Welkom op het metaaldetector");
Merlin.speak("handleidingen - vraagbaak forum");
Merlin.speak("schrijf gerust een testverslag e.d.");
Merlin.Play("Blink"); Merlin.Play("Confused");
Merlin.Play("Blink");
Merlin.speak("Veel plezier");
Merlin.Hide();
één nadeel is dat je deze intro telkens weer te voorschijn komt als je naar indezpagina van je forum gaat, daarom ook leuk voor tijdelijke mededelingen e.d.
Ga naar beheerders paneel / Display / Indexpagina / Algemeen en plak deze code in je html.
Voorbeeld is op mijn forum zichtbaar.
Succes
function LoadLocalAgent(CharID, CharACS) {
LoadReq = wolfi.Characters.Load(CharID, CharACS);
return(true);
}
var MerlinID;
var MerlinACS;
wolfi.Connected = true;
MerlinLoaded = LoadLocalAgent(MerlinID, MerlinACS);
Merlin = wolfi.Characters.Character(MerlinID);
Merlin.Show();
Merlin.Play("Surprised");
Merlin.Play("Blink");
Merlin.MoveTo (685,420);
Merlin.speak("Welkom op het metaaldetector");
Merlin.speak("handleidingen - vraagbaak forum");
Merlin.speak("schrijf gerust een testverslag e.d.");
Merlin.Play("Blink"); Merlin.Play("Confused");
Merlin.Play("Blink");
Merlin.speak("Veel plezier");
Merlin.Hide();
één nadeel is dat je deze intro telkens weer te voorschijn komt als je naar indezpagina van je forum gaat, daarom ook leuk voor tijdelijke mededelingen e.d.
peepplaza- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 52
Registratie : 12-03-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Geen probleem maar wel leuk
Sorry voor de late reactie, ben nogal druk.
Er komt dan een tovernaartje in beeld die wat zegt maar je tekst zelf van kunt aanpassen, tovernaartje verdwijnt ook weer.
Ik heb hem inmiddels ook niet meer althans ik werkte met XP waar het op werkte maar mijn pc is gecrast en nu werk ik momenteel op een windows 7 waar deze het niet op doet............misschien is dit het probleem dat je hem niet te zien krijgt!
Er komt dan een tovernaartje in beeld die wat zegt maar je tekst zelf van kunt aanpassen, tovernaartje verdwijnt ook weer.
Ik heb hem inmiddels ook niet meer althans ik werkte met XP waar het op werkte maar mijn pc is gecrast en nu werk ik momenteel op een windows 7 waar deze het niet op doet............misschien is dit het probleem dat je hem niet te zien krijgt!
peepplaza- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 52
Registratie : 12-03-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Geen probleem maar wel leuk
Verplaatst naar Algemene onderwerpen |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Omerta- Nieuw Forumlid
Registratie : 19-03-15
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Geen probleem maar eerder een vraag!
» Ontdek het nieuwe Leuk and Niet-Leuk systeem van Actieforum
» Zeg het maar.
» reacties niet uitzetbaar?
» over alles wat leuk is
» Ontdek het nieuwe Leuk and Niet-Leuk systeem van Actieforum
» Zeg het maar.
» reacties niet uitzetbaar?
» over alles wat leuk is
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: