.nl Domeinnaam
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
.nl Domeinnaam
Hello everyone,
Ik heb bij een host een domeinnaam gekocht, maar nu vraag ik me af hoe ik deze domein aan mijn forum kan geven. Iets met de DNS-records die je in kan stellen daar in het menu? Op het beheerderspaneel van mijn forum krijg je bij forumadres een hele uitleg, maar ik snap er eerlijk gezegd niet veel van.. :C
Bij DNS records bij de host kan je dit invullen:
Recordnaam, type, TTL, prio en waarde.
Ik weet alleen dat type CNAME moet zijn en de waarde de link naar mijn site, maar dan gebeurt er niks.
Iemand meer verstand hiervan?
Ik heb bij een host een domeinnaam gekocht, maar nu vraag ik me af hoe ik deze domein aan mijn forum kan geven. Iets met de DNS-records die je in kan stellen daar in het menu? Op het beheerderspaneel van mijn forum krijg je bij forumadres een hele uitleg, maar ik snap er eerlijk gezegd niet veel van.. :C
Bij DNS records bij de host kan je dit invullen:
Recordnaam, type, TTL, prio en waarde.
Ik weet alleen dat type CNAME moet zijn en de waarde de link naar mijn site, maar dan gebeurt er niks.
Iemand meer verstand hiervan?
Kimdierengek- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 20-08-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: .nl Domeinnaam
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je een domein naam dan via forumotion aanvragen. Maar ik heb me hier niet in verdiept dus je zult moeten wachten op iemand anders zijn antwoord.
Ik ga er vanuit dat je hiervoor contact zal moeten opnemen met de persoon waarbij je de domeinnaam hebt gehost, maar zoals inderdaad I Mozilla I al zegt raad ik je aan nog even een antwoord af te wachten.
Het zou heel goed kunnen dat het niet mogelijk is, omdat Forumotion dan winst kan mislopen.
Het zou heel goed kunnen dat het niet mogelijk is, omdat Forumotion dan winst kan mislopen.
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Thanks jongens, maar het werkt nu gewoon.
Doorlinken was me al gelukt, het ging me erom dat ik wou dat de link in je balk .nl bleef in plaats van dat het veranderde in .actieforum.com
Maar dat doet ie nu dus niet meer. :3
Doorlinken was me al gelukt, het ging me erom dat ik wou dat de link in je balk .nl bleef in plaats van dat het veranderde in .actieforum.com
Maar dat doet ie nu dus niet meer. :3
Kimdierengek- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 20-08-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: