Versturen van email via forum
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Versturen van email via forum
onlangs verstuurde in een email naar een lid van mijn forum, dit via het forum
de geadresseerde kreeg als afzender member@actieforum.com en heeft daar ook op gereplyd !
nu is mijn vraag : waar gaat die mail naartoe, kan ik dat antwoord op één of andere manier lezen en vooral : bestaat er een mogelijkheid om de reply op bewuste emailadres, dus member@actieforum.com te blokkeren ?
want nu is dat antwoord verloren gegaan zonder dat de beheerder van het forum weet wat er in die mail stond...
knap vervelend vind ik dat !
de geadresseerde kreeg als afzender member@actieforum.com en heeft daar ook op gereplyd !
nu is mijn vraag : waar gaat die mail naartoe, kan ik dat antwoord op één of andere manier lezen en vooral : bestaat er een mogelijkheid om de reply op bewuste emailadres, dus member@actieforum.com te blokkeren ?
want nu is dat antwoord verloren gegaan zonder dat de beheerder van het forum weet wat er in die mail stond...
knap vervelend vind ik dat !
tseef- Forumlid
-
Registratie : 04-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Versturen van email via forum
Heb je de email via het profiel van het forumlid verzonden of via de nieuwsbrief optie vanuit het beheerderspaneel?
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
tseef- Forumlid
-
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Klopt, heb via mijn test forum even een test mail verzonden dit is standaard adres, de medewerkers van dit ondersteuningsforum hebben geen inzage op e-mails die verzonden worden daarheen maar ze zullen ook niet beantwoord worden. Dit is ook niet aan te passen je kunt het beste via je eigen email adres een mail sturen naar je forumleden als je liever niet je privé mail adres wilt gebruiken kun je altijd een apart mail adres aanmaken voor je forum en daarmee berichten uitsturen of gewoon via de PM contact onderhouden.
Verder verplaats ik dit topic even naar Algemene problemen waar dit topic beter thuis hoort.
Verder verplaats ik dit topic even naar Algemene problemen waar dit topic beter thuis hoort.
Verplaatst naar Algemene problemen |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Even ter aanvulling op het antwoord van Joost.
Het is wel mogelijk de afzender (dus member@actieforum o.i.d.) te wijzigen.
Ga naar: Algemeen>>>Berichten en Emails>>>Emails en Contactformulier.
Verander hier: E-mailadres beheerder :
in een ander emailadres.
Suc6
Het is wel mogelijk de afzender (dus member@actieforum o.i.d.) te wijzigen.
Ga naar: Algemeen>>>Berichten en Emails>>>Emails en Contactformulier.
Verander hier: E-mailadres beheerder :
in een ander emailadres.
Suc6
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
tseef- Forumlid
-
Probeer het eens opnieuw in te stellen, en klik dan op verzenden, of probeer een ander emailadres.
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» PM versturen
» Massa PM versturen
» mailings versturen
» Mail versturen
» Ik kan geen mailing versturen
» Massa PM versturen
» mailings versturen
» Mail versturen
» Ik kan geen mailing versturen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: