Is het mogelijk om een soort chat funtie op het forum te zetten?
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Is het mogelijk om een soort chat funtie op het forum te zetten?
lijkt me misschien wel leuk maar geen idee of dit kan?
Laatst aangepast door sjacheforum op wo 19 dec 2012 - 13:29; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Is het mogelijk om een soort chat funtie op het forum te zetten?
Dat is mogelijk:
> Beheerderspaneel
> Modules
> Links onderin ''ChatBox configuration'' aanklikken
Dan even instellen, je kunt in dat zelfde tabel linksonderaan ook chat moderators aanstellen, beheerders hebben automatisch moderatie rechten in de chatbox maar moderators niet die moet je apart aanstellen.
Verder in dit topic kun je de commando's vinden die je kunt gebruiken in de chatbox.
> Beheerderspaneel
> Modules
> Links onderin ''ChatBox configuration'' aanklikken
Dan even instellen, je kunt in dat zelfde tabel linksonderaan ook chat moderators aanstellen, beheerders hebben automatisch moderatie rechten in de chatbox maar moderators niet die moet je apart aanstellen.
Verder in dit topic kun je de commando's vinden die je kunt gebruiken in de chatbox.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
oh fijn gevonden!
super!!
wat bedoel je juist met moderators voor de chat?
super!!
wat bedoel je juist met moderators voor de chat?
Als je mensen ook moderator rechten wilt geven in de chatbox zodat deze mensen ook toezicht kunnen houden in de chatbox moet je deze mensen toewijzen in het beheerderspaneel met die chatbox commando's die ik hierboven gelinkt had kun je toezichthouden bijvoorbeeld de chatbox legen, of mensen uit de chatbox verbannen ect.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ah ok, maar ik vermoed dat het er wel rustig aan toe zal gaan, zijn ook niet massa's leden op het forum dus komt wel goed.
is het nuttig dat een chatbox geledigd wordt?
is het nuttig dat een chatbox geledigd wordt?
Het is niet noodzakelijk dat een chatbox geleegd word, dat is aan de beheerders/moderators van je chatbox soms wel handig om overzicht te houden maar je kunt ook alles bewaren natuurlijk zodat je steeds terug kunt lezen.
Joost- Beheerder
-
Soortgelijke onderwerpen
» Forum op mijn log zetten
» Chat box op je eigen site zetten
» Forum oprichten niet mogelijk
» Hoe kring ik een soort lichtkrant boven in mijn forum??
» Het is nu mogelijk om een publicatie directeur voor het forum toe te voegen.
» Chat box op je eigen site zetten
» Forum oprichten niet mogelijk
» Hoe kring ik een soort lichtkrant boven in mijn forum??
» Het is nu mogelijk om een publicatie directeur voor het forum toe te voegen.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: