Uitleg + Updates
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Uitleg + Updates
Ik zat een beetje op wat forums te kijken (die gemaakt zijn via Actieforum - Voor ideeën) en kwam uit bij Warrior Cats. Deze heb ik al vaker bekeken omdat het gewoon een super mooi forum is. Maar ik vroeg me dus af hoe dit gemaakt word:
Ik zou het namelijk zelf goed kunnen gebruiken en trouwens andere ook, want het ziet er zeer mooi uit!
Ik zou het namelijk zelf goed kunnen gebruiken en trouwens andere ook, want het ziet er zeer mooi uit!
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Uitleg + Updates
Dit is een bewerkte versie van de tabbladen, waarvan de tutorial hier te vinden is
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
George- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Welke plaatjes bedoel je precies ??
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Waar hij bij WarriorCats ook staan, daar wil ik zo'n Update en uitleg vakje maken.
George- Actief Forumlid
-
Ik kan je zeggen: Die update en welcome bevatten geen plaatjes.
Het zijn codes en tekst, meer niet.
Ik weet wel hoe je tabbladen in een annoucement moet zetten, had hier ook al eens een vraag over gesteld en heb het uiteindelijk zelf uitgevogeld, maar de codes zijn anders dan die op Warrior Cats zijn gebruikt.
Die zijn een stuk ingewikkelder.
EDIT; Of ja, bij Leaf bare is wel een plaatje gebruikt, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel ;p
Het zijn codes en tekst, meer niet.
Ik weet wel hoe je tabbladen in een annoucement moet zetten, had hier ook al eens een vraag over gesteld en heb het uiteindelijk zelf uitgevogeld, maar de codes zijn anders dan die op Warrior Cats zijn gebruikt.
Die zijn een stuk ingewikkelder.
EDIT; Of ja, bij Leaf bare is wel een plaatje gebruikt, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel ;p
Guardian- Actief Forumlid
Registratie : 17-08-11
(Niemand toevallig een die gebruikt kan/mag worden?)
Maar ik weet wel hoe ik bijvoorbeeld aan de linkerkant de uitleg moet doen,
maar hoe kan je ervoor zorgen dat er aan de rechterkant ook een komt te staan...? Dus ik krijg ze niet naast elkaar.
Maar ik weet wel hoe ik bijvoorbeeld aan de linkerkant de uitleg moet doen,
maar hoe kan je ervoor zorgen dat er aan de rechterkant ook een komt te staan...? Dus ik krijg ze niet naast elkaar.
George- Actief Forumlid
-
Vakken naast elkaar ??
mij leek het op deze manier te kunnen :$
Heb dit net met plaatjes geprobeerd en het wil wel bij mij in ieder geval.
mij leek het op deze manier te kunnen :$
Heb dit net met plaatjes geprobeerd en het wil wel bij mij in ieder geval.
- Code:
[table]
[tr]
[td][BIJV. HET NIEUWS][/td][td][BIJV. DE UPDATE][/td]
[/tr]
[/table]
Gast- Gast
Zo had ik niet gedacht xD
Als het werkt met plaatjes is het goed.
Weet iemand ook hoe je ervoor zorgt dat er een scroll balkje komt?
Als het werkt met plaatjes is het goed.
Weet iemand ook hoe je ervoor zorgt dat er een scroll balkje komt?
George- Actief Forumlid
-
Volgens mij is dat weer zo'n sheet code :3
Kan ik wel even opzoeken en dan hier posten, als het dan ook werkt ?? ;O
Edit;;
Het lukt mij iig niet, maar hoe dat dan met die code gedaan is, zou ik zelf ook niet weten ;O
Kan ik wel even opzoeken en dan hier posten, als het dan ook werkt ?? ;O
Edit;;
Het lukt mij iig niet, maar hoe dat dan met die code gedaan is, zou ik zelf ook niet weten ;O
Gast- Gast
Van het weekend ga ik even aan de gang met het uittesten van alles ^^
En als het lukt laat ik het even weten.
En als het lukt laat ik het even weten.
George- Actief Forumlid
-
Ik heb dit voor elkaar gekregen met de code van hier.
Elke pagina zo'n plaatje en de tekst er zo naast.
Het zat hem in de code voor de kleuren etc.
Elke pagina zo'n plaatje en de tekst er zo naast.
Het zat hem in de code voor de kleuren etc.
Gast- Gast
Die is heel mooi!
Ik heb daarnet geprobeerd met die tutorial van hier, maar het lukt mij niet om zo'n mooie te maken!
Ik heb daarnet geprobeerd met die tutorial van hier, maar het lukt mij niet om zo'n mooie te maken!
Dit is gemaakt met de tutorial van hier, maar ik heb de kleurcodes enzo allemaal aangepast.
Mocht je de code willen wil ik je hem wel sturen.
Mocht je de code willen wil ik je hem wel sturen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» UITLEG
» uitleg moderators, beheerders enz ????
» Waarschuwingsbalkje uitleg klopt niet.
» DMProduction
» Er komen updates aan.
» uitleg moderators, beheerders enz ????
» Waarschuwingsbalkje uitleg klopt niet.
» DMProduction
» Er komen updates aan.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: