[RPG] Grimm
2 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
[RPG] Grimm
Naam: Grimm
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Een RPG over de tv reeks Grimm.
Omschrijving: Ik plaats dit forum hier vooral omdat ik graag tips wil hebben om het nog beter te maken, dit omdat ik van dit forum echt veel werk wil maken maar omdat ik niet echt een held ben in al die CSS codes zoek ik nog tips en misschien mensen die er nog enkele weet. Maar natuurlijk zijn leden ook zeker niet slecht >:3
De rest van de omschrijving van het spel kan je hierboven vinden.
Link:
Eventuele banner/afbeelding: /
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Een RPG over de tv reeks Grimm.
Omschrijving: Ik plaats dit forum hier vooral omdat ik graag tips wil hebben om het nog beter te maken, dit omdat ik van dit forum echt veel werk wil maken maar omdat ik niet echt een held ben in al die CSS codes zoek ik nog tips en misschien mensen die er nog enkele weet. Maar natuurlijk zijn leden ook zeker niet slecht >:3
De rest van de omschrijving van het spel kan je hierboven vinden.
Link:
Eventuele banner/afbeelding: /
Laatst aangepast door NiboriUkitake op za 31 aug 2013 - 19:20; in totaal 1 keer bewerkt
NiboriUkitake- Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 22-06-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: [RPG] Grimm
Forum Goedgekeurd. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: [RPG] Grimm
Verplaatst naar prullenbak vanwege ontbrekende informatie. Het topic kan terug geplaatst worden op aanvraag. |
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: