Bericht vakje
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Bericht vakje
Hallo, ik ben bezig met de codes om je bericht in zo'n speciaal vakje te maken.
Dit is wat ik tot nu toe heb gemaakt:
Zoals je ziet staat de tekst: Kop tekst niet helemaal goed. Ik wil dat deze tekst precies in het bovenste balkje komt. Maar ook de groene balk moet eigenlijk weg. Kan iemand me hier bij helpen?
>>Voor mensen die denken dat dit genakt is. Dan is het antwoord NEE!
Dit is wat ik tot nu toe heb gemaakt:
Kop tekst |
Hier de tekst |
Datum.. |
- Code:
[table style="width:100%; border:1px solid black;"][tr style="background:#139422 url(http://i49.tinypic.com/xnw8x2.png) no-repeat left top; height:10px; color:white;"][td style=" padding-left:180px;"]
[center]
[size=25][b]Kop tekst[/b][/size]
[/center][/td][/tr][tr style="background:#fff; border:1px solid black;"][td style="padding:5px;"]
Hier de tekst
[/td][/tr][tr style="color:#fff; background:#FFCCCC ;"][td style="padding: 5px;"]Datum.. [/td][/tr][/table]
Zoals je ziet staat de tekst: Kop tekst niet helemaal goed. Ik wil dat deze tekst precies in het bovenste balkje komt. Maar ook de groene balk moet eigenlijk weg. Kan iemand me hier bij helpen?
>>Voor mensen die denken dat dit genakt is. Dan is het antwoord NEE!
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Bericht vakje
Dit is een beetje ontopic? En lees volgende keer wat beter dat voorkomt dat ik weer opnieuw een topic aan moet aanmaken. Ik vraag om hulp en ik verwacht dat jij dat mij geven kan, aangezien jij dit kon maken?
George- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
George- Actief Forumlid
-
Voor de duidelijkheid: De 'Kop tekst' moet hoger in het plaatje met het hertenkop. En het groene vakje waar hij nu deels in staat moet weg.
George- Actief Forumlid
-
Hallo,
Ik heb zelf ook even gekeken en hopelijk kan ik je helpen ;P
Ik ben er namelijk achter gekomen hoe je die groene balk wegkrijgt. (Zal vast wel op meerdere manieren kunnen)
Het is eigenlijk niet zo heel lastig. De afbeelding moet gewoon iets hoger. (Ik heb geen idee of de afbeelding zelf gewoon zo laag is in px.)
Als ik het goed heb is de groene balk weg als je een afbeelding van 61px hoog plaatst. Hoe je de titel hoger zet ben ik nog niet achter. Ik dacht iets met padding-bottom:20px; ofso iets, maar dit werkt nog niet helemaal ;P
Hopelijk heb je er wat aan!!
Ik heb zelf ook even gekeken en hopelijk kan ik je helpen ;P
Ik ben er namelijk achter gekomen hoe je die groene balk wegkrijgt. (Zal vast wel op meerdere manieren kunnen)
Het is eigenlijk niet zo heel lastig. De afbeelding moet gewoon iets hoger. (Ik heb geen idee of de afbeelding zelf gewoon zo laag is in px.)
Als ik het goed heb is de groene balk weg als je een afbeelding van 61px hoog plaatst. Hoe je de titel hoger zet ben ik nog niet achter. Ik dacht iets met padding-bottom:20px; ofso iets, maar dit werkt nog niet helemaal ;P
Hopelijk heb je er wat aan!!
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja, dat is gelukt:
Alleen staat de tekst nog steeds niet echt op een fijne plek.
De code die ik nu heb ::
Weet iemand hoe ik de tekst op een betere plek krijg?
Kop tekst |
Hier de tekst |
Datum.. |
Alleen staat de tekst nog steeds niet echt op een fijne plek.
De code die ik nu heb ::
- Code:
[table style="width:100%; border:1px solid black;"][tr style="background:#139422 url(http://i48.tinypic.com/5xv8np.png) no-repeat left top; height:10px; color:black;"][td style=" padding-left:180px;"]
[center]
[size=28][b]Kop tekst[/b][/size]
[/center][/td][/tr][tr style="background:#06B220; border:1px solid black;"][td style="padding:5px;"]
Hier de tekst
[/td][/tr][tr style="color:#046E14; background:#046E14 ;"][td style="padding: 5px;"]Datum.. [/td][/tr][/table]
Weet iemand hoe ik de tekst op een betere plek krijg?
George- Actief Forumlid
-
George- Actief Forumlid
-
Waar wil je de tekst hebben??
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
George- Actief Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» Tekst in vakje
» muis over text afbeelding tonen werkt niet
» Achtergrond Index Bericht en Login bericht
» Speciaal bericht.
» HTML in bericht
» muis over text afbeelding tonen werkt niet
» Achtergrond Index Bericht en Login bericht
» Speciaal bericht.
» HTML in bericht
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: