Winterbourne {RPG}
2 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Winterbourne {RPG}
- Winterbourne is een rpg site waarop alles mogelijk is, of je nou een dier speelt of een mens. Het maakt niet uit, Winterbourne staat voor iedereen klaar.
Leef je in een warm, koud, dichtbevolkt of dunbevolkt gebied, het maakt niet uit.
Deze RPG site is een site waarbij elk dier of mens in een land leeft waar magie ooit zijn intrek heeft genomen. En waar dus ook écht alles mogelijk is.
Naam; Winterbourne
Soort; RPG
Onderwerp; Mensen & Dieren
Omschrijving; Zie de tekst hierboven.
Link; http://winterbourne.actieforum.com
Button;
Gast- Gast
Re: Winterbourne {RPG}
Forum Goedgekeurd. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dit forum is al een tijdje verwijderd. Om een lang verhaal kort te maken, dit topic kan dus gesloten worden en naar de prullenbak, zodat er geen misverstanden komen over dat dit forum verdwenen is.
[Omdat dit een forum was die ik had opgericht, meld ik dit even]
[Omdat dit een forum was die ik had opgericht, meld ik dit even]
Gast- Gast
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Forum bestaat niet meer!
Verplaatst naar prullenbak |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: