Chatbox vragen
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Chatbox vragen
Ik beheer een forum en ik kan een ban geven...
mijn vragen
-Hoe lang duurd zn chatbox ban
-Kan je ook een chatbox ban weg doen na 1min? en zo ja waar kan ik dat doen
Gr
mijn vragen
-Hoe lang duurd zn chatbox ban
-Kan je ook een chatbox ban weg doen na 1min? en zo ja waar kan ik dat doen
Gr
Re: Chatbox vragen
Hoi hoi Cascan6,
Antwoorden op je vragen:
1. Een chatbox ban is permanent tot dat een beheerder of Moderator de ban opheft in het beheerderspaneel. Code die je moet gebruiken om een ban te geven is
2. Een gegeven ban kun je ook weer weghalen wanneer jij het weer, het is niet mogelijk na 1 minuut als ik het goed heb je kunt het op 2 manieren doen:
- Via: Beheerderspaneel > Modules > Links onderaan in het tabel bij ''Chatbox'' zie je ''Geblokkeerde gebruikers'' en dan kun je daar verbanningen opheffen
- 2e optie: plaats de code om een ban op te heffen, de code is:
Ik hoop dat ik je vragen heb kunnen beantwoorden, indien niet vraag gerust!
Antwoorden op je vragen:
1. Een chatbox ban is permanent tot dat een beheerder of Moderator de ban opheft in het beheerderspaneel. Code die je moet gebruiken om een ban te geven is
- Code:
/ban USER
2. Een gegeven ban kun je ook weer weghalen wanneer jij het weer, het is niet mogelijk na 1 minuut als ik het goed heb je kunt het op 2 manieren doen:
- Via: Beheerderspaneel > Modules > Links onderaan in het tabel bij ''Chatbox'' zie je ''Geblokkeerde gebruikers'' en dan kun je daar verbanningen opheffen
- 2e optie: plaats de code om een ban op te heffen, de code is:
- Code:
/unban USER
Ik hoop dat ik je vragen heb kunnen beantwoorden, indien niet vraag gerust!
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Chatbox vragen
Je kunt een bepaalde gebruiker zijn/haar forumpermissies ontzeggen.
Ga naar: Gebruikers en Groepen in het beheerderspaneel en zoek de desbetreffende persoon op. Vervolgens klik je op die persoon en dan kom je in diens eigenschappen. Klik dan op het tabblad forumpermissies.
Daar kun je de permissies voor een bepaald forum voor alleen die persoon verwijderen.
Suc6
Ga naar: Gebruikers en Groepen in het beheerderspaneel en zoek de desbetreffende persoon op. Vervolgens klik je op die persoon en dan kom je in diens eigenschappen. Klik dan op het tabblad forumpermissies.
Daar kun je de permissies voor een bepaald forum voor alleen die persoon verwijderen.
Suc6
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: