domein verhuis code
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
domein verhuis code
Hoi
enkele weken geleden heb ik hier mijn forum gestart WereldWijdeWeb.kingdom-forumactie.com
na een tijdje heb ik de domain WereldWijdeWeb.kingdom-minecraft.com laten registeren maar 2 dagen erna gelijk laten deactiveren omdat ik nu de website host bij mijn server
maar nu wou ik graag de code opvragen van het domein zodat ik mijn server hoster het domein kan laten registeren en zo kan laten koppelen aan mijn server
ik heb namelijk deze code nodig om het domein te verhuizen
mijn excuses om de link zo te plaatsen ik wist niet hoe ik anders contact moest openemen over dit
m.v.g
Aug88
enkele weken geleden heb ik hier mijn forum gestart WereldWijdeWeb.kingdom-forumactie.com
na een tijdje heb ik de domain WereldWijdeWeb.kingdom-minecraft.com laten registeren maar 2 dagen erna gelijk laten deactiveren omdat ik nu de website host bij mijn server
maar nu wou ik graag de code opvragen van het domein zodat ik mijn server hoster het domein kan laten registeren en zo kan laten koppelen aan mijn server
ik heb namelijk deze code nodig om het domein te verhuizen
mijn excuses om de link zo te plaatsen ik wist niet hoe ik anders contact moest openemen over dit
m.v.g
Aug88
Re: domein verhuis code
welke code's heb je nodig?
Je hebt toch alleen maar het domeinnaam van je forum nodig, en verder niets?
Andere gegevens dan je domeinnaam kunnen niet worden opgevraagd.
Je hebt toch alleen maar het domeinnaam van je forum nodig, en verder niets?
Andere gegevens dan je domeinnaam kunnen niet worden opgevraagd.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ik heb bij forumactie de domein naam late registeren, en laterna weer opgeheven omdat ik hem ergens anders wil laten hosten hier is een auth code voor nodig...om de domein naam te verhuize
Sorry,
Je kunt helaas geen Auth code opvragen. Deze informatie is helaas afgeschermd door het bedrijf die deze forumsoftware heeft ontwikkeld.
Dus dit kan helaas niet.
Je kunt helaas geen Auth code opvragen. Deze informatie is helaas afgeschermd door het bedrijf die deze forumsoftware heeft ontwikkeld.
Dus dit kan helaas niet.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Sorry om het zo maar te zeggen maar jullie zijn wettelijk verplicht deze auth code aan mij te sturen omdat ik voor deze betaald heb...deze code heb ik nodig om van mijn huidige link provider (jullie) naar een andere te kunnen. ik zuig dit niet zo maar uit mijn duim maar ik weet ook niet bij wie jullie dit regelen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: