Reclame
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Reclame
Het is niet dat ik me er aan erger ofzo..
Maar op een aantal forums (waaronder de mijn en hier) zie ik dus geen reclame meer..
Andere leden zien het wel op mijn forum, maar ik dus niet
Ik meld het even, omdat ik liever geen rare mailtjes van Actieforum wil ontvangen.
En nee, er staat niets bij de codes.
Maar op een aantal forums (waaronder de mijn en hier) zie ik dus geen reclame meer..
Andere leden zien het wel op mijn forum, maar ik dus niet
Ik meld het even, omdat ik liever geen rare mailtjes van Actieforum wil ontvangen.
En nee, er staat niets bij de codes.
Laatst aangepast door George op do 5 jul 2012 - 10:16; in totaal 1 keer bewerkt
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Reclame
Ja, dat doe je meestal als je admin bent kan je dat simpel instellen zodat jij en je leden die advertenties dus niet zien. Dat is ook het grote voordeel daarvan.
Hierover zijn genoeg topics te vinden op dit forum
Hierover zijn genoeg topics te vinden op dit forum
Badlands- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 35
Registratie : 03-01-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: