[RPG] One Piece
4 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
[RPG] One Piece
Rijkdom, faam en macht.
Gol D. Roger, de 'Koning der piraten' had het allemaal.
De woorden die hij bij zijn executie uitspraak joeg mensen van over de hele wereld de zee op.
"Mijn schat? Wie ze wil mag ze hebben, zoek ze maar! Alle rijkdom van de wereld heb ik daar verborgen!"[i]
En zo begon het grote piratentijdperk.
Door deze woorden zijn er meer piraten bijgekomen, allemaal om het One Piece te vinden. De grootste schat van heel de wereld. Als jij degene bent die hem vind word jij de nieuwe 'Koning der piraten". Wie wilt dat nu niet worden? Maar zo'n reis gaat natuurlijk niet zonder gevaren. Piraten jagers, bandieten, de Marine of misschien zelfs andere piraten kunnen je bij je reis in de weg lopen. Lukt het jou om het te overleven en misschien koning d'r piraten te worden?
Naam; One Piece
Soort; RPG
Uitleg; Kijk hierboven.
Link; onepiecerpg.actieforum.com
Banner; Komt misschien nog.
NiboriUkitake- Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 22-06-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: [RPG] One Piece
Hey, wat een goed idee!
Ik heb hier een perfecte intro pagina voor je, als je het goed vind stuur ik je een bericht via je profiel.
En, welkom op dit forum!
Ik heb hier een perfecte intro pagina voor je, als je het goed vind stuur ik je een bericht via je profiel.
En, welkom op dit forum!
Badlands- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 35
Registratie : 03-01-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
NiboriUkitake- Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Registratie : 03-01-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Thanks, George!
Je hebt gelijk over de verbetering en ik denk dat dit nog wel eens een heel vet forum gaat worden, ook zonder intro pagina:http://onepiecerpg.actieforum.com
Je hebt gelijk over de verbetering en ik denk dat dit nog wel eens een heel vet forum gaat worden, ook zonder intro pagina:http://onepiecerpg.actieforum.com
-
Een nieuw school jaar dus een goed begin om een forum te herstarten. Het forum heeft een hele make-over gehad en is klaar om actief te worden!
NiboriUkitake- Forumlid
-
Forum Goedgekeurd. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: