Intro
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Intro
Ik maak nu een intro met Paint/Photoshop. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat daar ook tabblabels op komen.. of moet je het dan echt geen Basen/slicen?
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Intro
Bedoel je met intro de pagina die je als eerste bezoekt? En wat bedoel je met tablabels, het menu?
Re: Intro
Om Tabjes te maken moet je inderdaad Slices gebruiken, en daar een link aan vast maken.
Wanneer je alles exporteert kun je de code invoeren.
Je moet wel de plaatjes uploaden, en deze invullen op de juiste plek. Dus, hoe meer slices, hoe meer plaatjes.
Je kunt beter gaan werken met div vlakken, waar je dan een onzichtbare knop maak, die je over een plaatje kunt leggen. Er zijn dan geen slices nodig, en je hoeft in Photoshop alleen maar het plaatje (met de niet-klikbare afbeelding van de tabs) de maken, en de onzichtbare knop over het plaatje, op de plaats van de tab, te zetten.
(sorry voor mijn lastige uitleg)
Wanneer je alles exporteert kun je de code invoeren.
Je moet wel de plaatjes uploaden, en deze invullen op de juiste plek. Dus, hoe meer slices, hoe meer plaatjes.
Je kunt beter gaan werken met div vlakken, waar je dan een onzichtbare knop maak, die je over een plaatje kunt leggen. Er zijn dan geen slices nodig, en je hoeft in Photoshop alleen maar het plaatje (met de niet-klikbare afbeelding van de tabs) de maken, en de onzichtbare knop over het plaatje, op de plaats van de tab, te zetten.
(sorry voor mijn lastige uitleg)
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: