Multi-themes
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Multi-themes
Heey,
Ik zou graag op mijn forum dus meerde thema's willen hebben.
Dus dat je 2 skins hebt die elkaar afwisselen enzo.
Maar hoe doe je dat?
Ik zag de engels tutorial al, maar ik kan die code niet gebruiken ofzo?
Groetjes!
Ik zou graag op mijn forum dus meerde thema's willen hebben.
Dus dat je 2 skins hebt die elkaar afwisselen enzo.
Maar hoe doe je dat?
Ik zag de engels tutorial al, maar ik kan die code niet gebruiken ofzo?
Groetjes!
Re: Multi-themes
Ik ken zelf ook alleen maar de Engelse Tutorial, maar heb hem nog nooit uitgeprobeerd.
Waarom werkt de code niet??
Waarom werkt de code niet??
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik moet ingelogd zijn ofzo om deze te kunnen overnemen (het is een bestand die ik moet opslaan), en ik heb dus geen account.
Heb jij op het engelse ondersteuningsforum een account? Indien ja, zou je die anders even kunnen doorsturen via pm?
Heb jij op het engelse ondersteuningsforum een account? Indien ja, zou je die anders even kunnen doorsturen via pm?
Waarom maak je er geen, is een minuut werk? Is sowieso zeer handig hoor;) Staan vaak nuttige dingen op.
Ik weet het, maar ik kan ze normaal wel bijna allemaal zien zonder account.
Dit is eigenlijk de eerste keer datik een account zou nodig hebben.
Langs de andere kant kan ik daar dan wel vragen stellen als ik een account heb, dus ik zal me er dan maar eentje aanschaffen aangezien dat toch maar voordelen heeft eigenlijk xD
Dit is eigenlijk de eerste keer datik een account zou nodig hebben.
Langs de andere kant kan ik daar dan wel vragen stellen als ik een account heb, dus ik zal me er dan maar eentje aanschaffen aangezien dat toch maar voordelen heeft eigenlijk xD
Soortgelijke onderwerpen
» Multi themes: Probleem
» Multi Themes met meerdere site links?
» Multi quote
» Stijlen veranderen (Themes) [opgelost]
» Multi Themes met meerdere site links?
» Multi quote
» Stijlen veranderen (Themes) [opgelost]
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: