2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
kan ik doen dat de leden hun avatar alleen uit mijn avatar galerij kunnen kiezen
en niet van computer of een link.
wanneer ik general discussion klik of een andere categorie word het rood
hoe haal ik dat weg dat het wit blijft.
en niet van computer of een link.
wanneer ik general discussion klik of een andere categorie word het rood
hoe haal ik dat weg dat het wit blijft.
Re: Avatar, en Forum
Helaas kun je de ''Avatar Uploaden'' functie niet uitzetten. Wel kun je het maximale formaat van een avatar zo laag zetten, dat geen enkel geupload plaatje wordt goedgekeurd. Dan zal niemand er eentje uploaden, en iedereen zal er één moeten kiezen uit je galerij.
De tekst wordt rood omdat de link geklikt is.
Dit kun je veranderen bij ''Display>>>Kleuren>>>
Zet hier ''Kleur bekeken links'' en ''Kleur actieve links'' op WIT.
De kleurcode van wit is: #ffffff
Suc6
De tekst wordt rood omdat de link geklikt is.
Dit kun je veranderen bij ''Display>>>Kleuren>>>
Zet hier ''Kleur bekeken links'' en ''Kleur actieve links'' op WIT.
De kleurcode van wit is: #ffffff
Suc6
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
VJ hoe kan je je profiel zo mooi maken net als de joune van je site?
mijn member profiel ziet er echt niet uit
mijn member profiel ziet er echt niet uit
Pfoe, dat is eigenlijk haast niet uit te leggen.
Je moet iig Templates bewerken, en met HTML codes en CSS om kunnen.
Voor iedere RPG werkt het weer ietsje anders, omdat ze een andere CSS Stylesheet (de code van de opmaak van je site) hebben.
Daarnaast moet het vaak getest worden, zodat het op alle internetprogramma's werkt.
Ik kan je helaas hier geen uitleg over geven.
Je moet iig Templates bewerken, en met HTML codes en CSS om kunnen.
Voor iedere RPG werkt het weer ietsje anders, omdat ze een andere CSS Stylesheet (de code van de opmaak van je site) hebben.
Daarnaast moet het vaak getest worden, zodat het op alle internetprogramma's werkt.
Ik kan je helaas hier geen uitleg over geven.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het kost veel werk, en ik heb founderechten van je website nodig.
Want alleen het account van de oprichter kan templates bewerken.
verder moet ik weten hoe het eruit moet komen te zien, en wat voor info je erop wilt.
Het zal wel even duren voor het af is, ik heb namelijk nog een aantal andere dingen te doen.
Want alleen het account van de oprichter kan templates bewerken.
verder moet ik weten hoe het eruit moet komen te zien, en wat voor info je erop wilt.
Het zal wel even duren voor het af is, ik heb namelijk nog een aantal andere dingen te doen.
VJ.- Hulp Moderator
-
dat is geen probleem neem je tijd ook all duurt het een maand ik geef je me founderechten graag.
iets net als dit zou wel mooi zijn
iets net als dit zou wel mooi zijn
Dat is helaas niet mogelijk met Actieforum.
Je kunt kiezen tussen twee opties:
1. Uitgebreid profiel.
Hierin staan vrienden, visitor messages en het volledige profiel.
Dit profiel is standaard, en kan NIET worden bewerkt.
2. Een bewerkt profiel.
Alles komt op één pagina te staan, tabbladen zijn niet mogelijk.
De ''Vrienden'' en ''Visitor Messages'' zijn hier niet beschikbaar.
Het profiel is wel aan te maken, zoals die zijbalk van dat voorbeeld profiel.
Dat is wat mogelijk is.
Je kunt kiezen tussen twee opties:
1. Uitgebreid profiel.
Hierin staan vrienden, visitor messages en het volledige profiel.
Dit profiel is standaard, en kan NIET worden bewerkt.
2. Een bewerkt profiel.
Alles komt op één pagina te staan, tabbladen zijn niet mogelijk.
De ''Vrienden'' en ''Visitor Messages'' zijn hier niet beschikbaar.
Het profiel is wel aan te maken, zoals die zijbalk van dat voorbeeld profiel.
Dat is wat mogelijk is.
VJ.- Hulp Moderator
-
Dan kies ik voor optie 2 is er een manier hoe ik snel met je kan praten zoals een chat of skype? Of moet ik me info gewoon naar je pm sturen?
Ja, dat kan (maar niet superlang want moet zo weg)
Je kunt naar de Dust chatbox gaan: http://dust.actieforum.com/h4-chatbox
Je kunt naar de Dust chatbox gaan: http://dust.actieforum.com/h4-chatbox
VJ.- Hulp Moderator
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: