[RPG] Crash
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
[RPG] Crash
Naam:
Crash
soort:
RPG
Onderwerp:
Crash is een inrichting die ongeveer 20 minuten van het dorpje North Wood licht. De inrichting is voor jongeren tussen 12 en de 21 jaar. Zij worden hier geholpen aan verschillende stoornissen of verslavingen. Ook kunnen de patiënten een dag verlof nemen in het dorp om met mensen in contact te komen van het dorp North woord. In deze RPG hoef je niet alleen een patiënt te spelen, maar kan je ook een hulp verlener of dorp bewoner te zijn. Welkom in North Wood of Crash.
www.crash.actieforum.com
Blackraven- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 10-04-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: [RPG] Crash
Het idee is erg leuk, alleen meld ik me nog niet zo snel aan omdat het niet echt eruit spat.. Het ziet er somber uit (dat is de rpg ook wel, maar ik zou de layout iets anders doen).
Hopelijk word he snel actieve!
Hopelijk word he snel actieve!
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: [RPG] Crash
Forum Goedgekeurd. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: