Hoe maak ik een skin?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Hoe maak ik een skin?
Hallo beste lezers.
Ik zat eens te kijken op ''Het forum der Fora'' En zocht eens naar ''Eigen layout maken''
Ik vond er een maar voor mij was het niet zo duidelijk.
Ik vroeg me af of iemand het me wilt uitleggen.
MVG-Achii
Ik zat eens te kijken op ''Het forum der Fora'' En zocht eens naar ''Eigen layout maken''
Ik vond er een maar voor mij was het niet zo duidelijk.
Ik vroeg me af of iemand het me wilt uitleggen.
MVG-Achii
iAchii- Nieuw Forumlid
Registratie : 09-04-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Hoe maak ik een skin?
Wat wil je precies weten , hoe jezelf een skin moet maken of hoe je een skin moet moet plaatsen ?
iAchii- Nieuw Forumlid
Registratie : 09-04-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dat doe je met een foto bewerkingings programma of je kijkt bij Hitskin.com daar staan heel veel stylen
Ik weet niet wat je wil of wat voor forum je hebt
Ik weet niet wat je wil of wat voor forum je hebt
Kan Jij misschien er een voor me maken?
Euhh.. me Forum gaat over ''De-Alles-Weter''
Dat houd in dat je daar van alles van elkaar kan leren en van mij!
Euhh.. me Forum gaat over ''De-Alles-Weter''
Dat houd in dat je daar van alles van elkaar kan leren en van mij!
iAchii- Nieuw Forumlid
@ iAchii, vragen voor Grafisch ontwerp kun je stellen in het betreffende forum Grafisch Ontwerp
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe maak je een eigen skin?
» Skin Aanvraag?? (Habbo Skin)
» Hoe maak je een.
» Hoe maak je dit?
» Hoe maak je dit?
» Skin Aanvraag?? (Habbo Skin)
» Hoe maak je een.
» Hoe maak je dit?
» Hoe maak je dit?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: