Regel te veel in comments
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Regel te veel in comments
Dag allen,
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
Ik heb al mijn forum leden al gevraagd, niemand weet een oplossing of heeft ditzelfde probleem.
Op het forum waar ik zit krijg ik elke keer wanneer ik op enter druk en extra lege regel in mn tekst vlak.
Ik had dit een tijdje geleden ook, maar kon toen boven in bij de tekstopmaak toolbalk 1 bepaald knopje uitzetten en het was gefixed.
Nou heb ik deze keer alles geprobeerd wat dr in de toolbalk mogelijk is, niets werkt.
Ik snap er niets van en wordt er een tikkeltje gefrustreerd van!
Please help me!
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
Ik heb al mijn forum leden al gevraagd, niemand weet een oplossing of heeft ditzelfde probleem.
Op het forum waar ik zit krijg ik elke keer wanneer ik op enter druk en extra lege regel in mn tekst vlak.
Ik had dit een tijdje geleden ook, maar kon toen boven in bij de tekstopmaak toolbalk 1 bepaald knopje uitzetten en het was gefixed.
Nou heb ik deze keer alles geprobeerd wat dr in de toolbalk mogelijk is, niets werkt.
Ik snap er niets van en wordt er een tikkeltje gefrustreerd van!
Please help me!
Laatst aangepast door dinana op do 1 maa 2012 - 23:59; in totaal 1 keer bewerkt
dinana- Nieuw Forumlid
Registratie : 28-02-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Regel te veel in comments
verwijder je forum cookies eens, dat heeft bij mij bij een lid geholpen.
Op je index rechts onderaan.
Op je index rechts onderaan.
dinana- Nieuw Forumlid
Registratie : 28-02-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik probeerde het, werkte niet, toen heb ik meerdere soorten tijdelijke internet bestanden aangevinkt, behalve wachtwoorden dan.. en toen werkte het!
Bedankt
Bedankt
dinana- Nieuw Forumlid
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-dit topic is opgelost en kan dus worden gesloten-
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: